Snapchat, Facebook, Instagram derken LinkedIn ve Spotify’a bile gelen Hikayeler özelliği, son olarak kendini Twitter’da Fleets olarak göstermişti. Ancak hizmete sunulmasının üzerinden kısa bir üsre geçtikten sonra kullanıcılar Fleets özelliği pek de kullanmamaya başladılar.
YouGov tarafından gerçekleştirilen geniş kapsamlı bir ankete göre Twitter kullanıcılarının büyük bir kısa bunun gereksiz bir özellik olarak gördü. Nedeni sorulduğununda ise yüzde 50’lik bir kesim daha sonra kaybolacak bir gönderi paylaşmak istemediğini, yüzde 35’İ ise bu özelliği zaten diğer uygulamalarda kullandığını söyledi.
Fleet özelliğini kullanan kullanıcılar arasında yapılan bir araştırmaya göre ise yüzde 39’luk bir kesimin günde 1 veya daha fazla fleet attığı bildirildi.