Kadın modest giyimindeki modern çizgisi, çağdaş ve yenilikçi vizyonu ile giyim sektörünü yeniden şekillendiren Touché Privé, Türkiye, Avrupa, Amerika ve MENA bölgeleri başta olmak üzere dünyanın dört bir yanında geniş bir müşteri kitlesine sahip. Türkiye’nin en büyük kadın giyim markalarından biri olarak uluslararası ölçekteki hedeflerine hızlı adımlarla ilerleyen Touché Privé’nin genç yönetici ekibi, pazarda gördüğü boşluğu ve tüketici davranışlarında fark ettiği değişimi marka stratejisine yansıtarak perakende sektöründe büyük bir başarı elde etti.
Dinamik ve modern koleksiyonlar sundu
Moda ve stil dünyasının lider online araştırma ve trend analiz platformu olarak müşterilerine hizmet veren WGSN tarafından bu başarısı fark edilen Touché Privé, modest giyinmeyi tercih eden, ancak aradığı stili bulamayan ve trendleri yakalamak isteyen müşteri kitlesi için büyük bir boşluğu doldurdu. Geleneksel tarzın getirdiği tekdüzelikten uzaklaşarak modern giyimi günümüz trendleriyle sunan marka, müşterilerinin zevklerini ve karakterlerini yansıtabilecekleri bir çizgi yarattı. Oyun değiştirici yapısı sayesinde, Türk moda sektöründeki standart modest moda algısını kırarak her yaşa ve tarza hitap edebilecek dinamik ve modern koleksiyonlar sundu.
WGSN trend raporlarının desteğiyle 2020 yılında uluslararası satışlarını iki katına çıkaran Touché Privé, tüketici davranışlarına uyum sağlaması sayesinde sürdürülebilir bir büyüme yolunda ilerliyor ve hem Türk hem global moda dünyasında ses getiren projeler gerçekleştirmeye devam ediyor.