Türkiye’in önemli online alışveriş uygulaması Trendyol, megastar Tarkan ile reklam anlaşması imzaladı. Trendyol ortaklığında ikinci reklam filmini çeken Tarkan büyük ses getirdi. Reklam filminde bir müzik sesi duyan Tarkan, sesin kaynağını takip etmesiyle bir bağlama dükkanına giriyor. Tarkan daha sonra girdiği bağlama dükkanında usta ile birlikte Uzun ince bir yoldayım türküsünü seslendiriyor. Ardından Trendyol kutularına yerleştirilen ürünlerin farklı kişilere gönderildiği kameraya yansıyor ve “Trendyol, emeğini tüm Türkiye'ye ulaştırmak için her zaman yanında.” Sloganı ile birlikte reklam bitiyor. Tarkan’ın yer aldığı reklam filmi yayınlanmasının ardından izleyicilerden tam not aldı.
Tarkan Trendyol’dan ne kadar ücret aldı?
Trendyol ile reklam anlaşması yapan Tarkan’ın bu anlaşmadan ne kadar ücret aldığı magazin gündeminde çok konuşuldu. İkinci reklamın ardından sosyal medyada yeni iddialar ortaya atıldı. Tarkan’ın bu reklamdan 30 milyon lira kazandığı iddia edildi. Astronomik bir fiyata Trendyol ile reklam anlaşması yaptığı konuşulan Tarkan’ın 1 yıllık reklam anlaşması için 15 milyon TL kazanacağı da gündemde yer aldı.
İddialar gelmeye devam ederken konuyla ilgili taraftardan resmi bir açıklama gelmedi.
Trendyol tarihçesi
2010 yılında kurulan ve Türkiye’nin önde gelen e-ticaret sitesi haline gelen Trendyol, dünyanın da sayılı e-ticaret markalarından biridir. Trendyol Tech, Trendyol Express, Trendyol Go ve Dolap platformlarını çatısı altında bulunduran Trendyol Group başarılarıyla adından sık sık söz ettirmektedir.
Modayı herkesin ulaşabileceği bir şey haline getirme hedefiyle yola çıkan Trendyol, büyüdükçe kullanıcılarına sunduğu ürün yelpazesini de genişletti. Günde 1 milyondan fazla siparişi müşterilere ulaştıran Trendyol; moda, elektronik, ev ve mobilya, gıda, anne-çocuk, kozmetik gibi çeşitli kategorilerde kullanıcılarına hizmet vermektedir. Mobil uygulaması 45 milyondan fazla kişi tarafından indirilen Trendyol’un 30 milyondan fazla müşterisi bulunmaktadır.