1995 yılı içinde MİGROS tarafından kurulan ŞOK market, 2011'de Gözde Girişim'in bünyesine geçmiştir. Gözde Girişim ise Ülker şirketinin kurucusu olan Yıldız Holding’in alt şirketlerinden biridir.
Türkiye’nin 81 ilinde 9000'den fazla mağazası ile faaliyet gösteren ŞOK market, geniş bir ürün portföyüne sahip olmakla birlikte tüketicinin doru olarak bir hedef çizmiştir.
2021 yılından itibaren Şok Net çalışması başlatılmış olup ev ve iş yerlerine internet hizmeti de sağlanmaya başlanmıştır. ŞokNet ayrıca, internet hizmetleri için Alfa İletişim Hizmetleri ile çalışır ve Türk Telekom altyapısıyla kullanılır.
Şok market müşteri hizmetleri numarası ve iletişim bilgileri 2022
ŞOK müşterilerinin detaylı bilgilere sahip olmaları için en çok araştırdığı konulardan biri de Şok çağrı merkezinin numarasıdır. Tüketiciler, genel olarak müşteri hizmetlerine ulaşabilmek adına 2022 yılı güncel iletişim bilgilerini arıyorlar.
ŞOK müşteri hizmetlerinin iletişin numarası 0 850 808 00 00 olup, tüketiciler bu numarayı arayarak, kampanya bilgileri ile birlikte sipariş bilgisi ve memnuniyet-şikayet konularını da bu numaraya iletebilirler. Müşteriler aynı zamanda bu numaradan Şok Net hizmeti ile ilgili de bilgi alabilirler.
Tüketiciler, 0 850 808 00 00 ŞOK Çağrı Merkezi'ni 7/24 arayabilirler.
Çağrı merkez, haricinde mail yoluyla iletişim kurmak isteyen müşteriler için e-Mail adresi ile '[email protected]' dir. ŞOK marketler zincirinin genel müdürlük adresi ise Kısıklı Mahallesi Hanımseti Sokak No:35 B/1 Üsküdar/İSTANBUL'dur.