Samsung, QLED TV Satışında Hedef Yükseltti

Güney Koreli teknoloji üreticisi Samsung QLED TV pazarında hakim birinci marka konumunda bulunuyor. Bu kategoride pazar payının %90’ını elinde bulunduran şirket bu yıl içerisinde 8 milyon QLED satmayı hedefliyor.

03.03.2020-18:01 - (Son Güncelleme: 03.03.2020-19:30)

Teknoloji devi ilk olarak 2017 yılında Las Vegas’ta düzenlenen Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (CES 2017) tanıttığı QLED özelliği ile OLED TV piyasasını altüst etmişti. Yaklaşık 15 yıldır televizyon sektörünün en iyileri arasına adını yazdırmayı başaran şirket, böylece bu alanda rakipleriyle arasındaki farkı iyice derinleştirmeyi düşünüyor.

Geçen sene dünya genelinde yaklaşık olarak 5.5 milyon QLED satışı gerçekleştiren teknoloji devi bu yıl neredeyse yüzde 50 hedef yükseltmiş oldu. Yukarıda belirtmiş olduğumuz gibi yüzde doksanlık pay Samsung'ta bulunurken geriye kalan yüzde onluk dilimde Huawei, LG, Hisense, TCL ve Vizio yer alıyor.

QLED’ler şirketin satmış olduğu tüm televizyonların ise yüzde 12’sine tekabül ediyor. Ayrıca Samsung Premium TV piyasasının ise yüzde 53’ünü tek başına elinde bulundurmayı başarıyor.

YORUM YAZ..

En Çok Okunanlar

Modal