Rossmann iletişim bilgileri ve müşteri hizmetleri: Rossmann müşteri temsilcisine telefondan direk bağlanma

1972 senesinde Almanya'da Dirk Rossmann kurulan Rossmann, günümüzde yaklaşık olarak 5000 mağazasıyla hizmet vermeye devam etmektedir. Rossmann, kişisel bakım, kozmetik, ev bakım ve sağlık ürünleri ile hizmet vermektedir. Rossmann müşteri hizmetleri ve iletişim bilgileri...

07.05.2022-01:17 - (Son Güncelleme: 07.05.2022-01:17) Rossmann iletişim bilgileri ve müşteri hizmetleri: Rossmann müşteri temsilcisine telefondan direk bağlanma

Türkiye’de 19 büyük şehrinde yaklaşık olarak 140 mağazasıyla hizmet vermekte olan Rossmann, İstanbul, Ankara, İzmir gibi büyük şehirlerin tamamında hizmet vermektedir. Uygun fiyatlı ürünleri ve kalitesi ile tercihler arasında ilk sırada yerini alan mağazanın direkt olarak müşteri hizmetlerine bağlanmakta mümkün kılınmaktadır. 

Çoğu mağazada olan indirim kartı Rossmann mağazasında yer almamaktadır. İndirimli ürünlerden yararlanmak için kullanılan kartlar İndirimleri Rossmann'ın kendi internet sitesinden takip edebilirsiniz. 

Ayrıca Rossmann internet sitesi üzerinden almış olduğunuz ürünü geri iade etmekte mümkün. İade işlemleri için girmiş olduğunuz sitenin hesaplar bölümünden sipariş iade kodu alınır ve o kod ile 14 gün içerisini ürünü kargo firmasından iade edebilirsiniz. 

Rossmann Müşteri Hizmetleri iletişim bilgileri

Rossmann Çağrı Merkezi telefon numarası ; 0850 259 77 66

Çalışma Saatleri Pazartesi – Cumartes günleri; 10:00 – 22:00

Direkt Bağlanabilmek için; Çağrı merkezini aradıktan sonra operatör yardımı ile direkt olarak müşteri temsilcisine bağlanmanız mümkündür.

Rossmann iletişim bilgileri

YORUM YAZ..
Modal