PTT çalışanı olmak isteyen vatandaşlar, PTT personel alımı detaylarına dikkatli bir şekilde araştırmaya devam ediyor. Posta ve Telgraf Teşkilatı Genel Müdürlüğü yeni bir personel alımı yapacak mı? PTT personel başvuru şartları neler? Hangi tarihlerde personel alımı yapılacak?
2024 yılında PTT personelini almak isteyen vatandaşlar, PTT personel alım süreçlerini yakından takip ediyor. Kendi resmi internet sitesi üzerinde yaptığı duyurular ile kamu bünyesinde personel alımı gerçekleştiren PTT’den henüz resmi bir açıklama gelmedi. Ancak ilerleyen süreçte PTT’de çalışmak üzere 10.000 yeni personel alımı yapılacağı konusu gündemde. Söz konusu olan personel alımı için başvurular ise resmi sayfa üzerinden takip edilebilecek.
PTT personeli olmak isteyen vatandaşların ilk etapta kurum tarafından belirlenen şartları taşıması gerekiyor. Belirtilen şartları taşıyan adaylar, kurum tarafından yapılacak mülakat ya da sınava katılım sağlayarak, başarı sağlaması durumunda kadrolu şekilde işe alınacak. Başvuru yapacak olan adayların başvuru yapacak oldukları alana göre tek bir seçim hakları bulunuyor.
PTT personel alım sınavına katılım sağlamak için belli bir miktar ödeme yapma şartı da mevcut. Bu ödemeler Ziraat Bankası ya da PTT web sitesi üzerinden kolaylıkla yapılabiliyor.
PTT personel alımına başvuruda bulunan adayların hem genel hem de özel şartları karşılıyor olması gerekiyor. Genel şartlar tüm adaylar da geçerli olup, özel şartlar ise başvurulan alana göre değişim gösteriyor. İşte PTT personel alımı genel şartlar: