Opel'in 2020 Hedefleri Belli Oldu

Opel, 2019 senesinde Türkiye pazarında yakaladığı büyüme ivmesini 2020’de sürdürmeyi istiyor. Müşteri odaklı yaklaşımı, güçlü bayi ağı ve Alman mühendisliği ürünü modelleri ile 2019’u yüzde 3,8 pazar payı ile kapatmayı planlayan Opel Türkiye, 2020’de toplam pazardan yüzde 5 pay almak istiyor.

16.12.2019-11:52 - (Son Güncelleme: 16.12.2019-11:49) Opel'in 2020 Hedefleri Belli Oldu

İstanbul'da düzenlenen basın toplantısında Opel'in Alman kimliğine vurguda bulunan Opel Türkiye Genel Müdürü Alpagut Girgin müşteri memnuniyetini temel alan kaliteli hizmet anlayışı ile daha fazla Opel müşterisine ulaşmayı hedeflediklerini ifade etti.

Girgin, açıklamalarına şunları ekledi:

“Bir Alman markası olarak daha sıcak ve insan odaklı yaklaşımımızı devam ettireceğiz. Bu doğrultuda müşterilerimizin duygularına daha fazla hitap eden ve kaliteli hizmet anlayışıyla mobilite ihtiyaçlarını karşılayan bir Opel göreceksiniz”.

Geçtiğimiz Kasım ayında toplam pazarda beş basamak artışla yedinci sıraya yerleşen Opel Türkiye, pazar payını da 2018'in aynı dönemine göre %2 artışla %4,6'ya yükseltti.

Opel Türkiye, Ocak-Kasım döneminde ise marka sıralamasında üç sıra yükselerek toplam otomotiv pazarından %3,8'lik pay elde etti.

YORUM YAZ..

En Çok Okunanlar

Modal