MEB personel kimlik kartı nereden nasıl alınır? MEB öğretmen kimlik kartı nasıl çıkartılır? MEB öğretmen kimlik kartı kaç günde çıkarılır, başvuru ve talep formu

Milli Eğitim Bakanlığı personel ve öğretmen kimlik kartını nasıl çıkartabiliriz? Kimlik kartları nereden alınabilir? Kimlik kartınız kaybolursa ne yapabilirsiniz? Kart çıkartmak isterseniz ne kadar sürede alabilirsiniz? Kart başvurusu ve soruların cevapları haberimizde..

09.05.2022-22:11 - (Son Güncelleme: 09.05.2022-22:11) MEB personel kimlik kartı nereden nasıl alınır? MEB öğretmen kimlik kartı nasıl çıkartılır? MEB öğretmen kimlik kartı kaç günde çıkarılır, başvuru ve talep formu

Milli Eğitim Bakanlığı personel ve öğretmen kimlik kartını nasıl çıkartabiliriz? Kimlik kartları nereden alınabilir? Kimlik kartınız kaybolursa ne yapabilirsiniz? Kart çıkartmak isterseniz ne kadar sürede alabilirsiniz? Kart başvurusu ve soruların cevapları haberimizde..

Mili Eğitim Bakanlığının personeline, öğretmenine ve memurlarına kimlik kartı çıkartmaktadır. Kart üzerinde adı, soyadı, sicil numarası, belge numarası, fotoğraf bulunmaktadır. Bu kart personel öğretmen veya memur olduğunuzu ispatlamaktadır.

Milli Eğitim Bakanlığı kimlik kartı almak isteyenler nereden alabilir?

MEB'den kimlik kartı almak isteyenler veya kartını yenilemek isteyenler başvuruları için kimlik kartı dilekçesi ile bağlı bulundukları ilde bulunan Milli Eğitim Müdürlüklerine gitmeleri gerekir. Daha önce Ziraat Bankasına 5 TL gibi bir miktar yatırılarak alınabilen kart, şimdi ise bir ücret ödemeden alınabilmektedir. Başvurunuzdan sonra kartınız soğuk damga ile mühürlenmektedir. Kartınızın hazırlaması bir gün gibi bir zamanda olabilmektedir. 

Milli Eğitim Bakanlığı personel kimlik kartını kaybedenler ne yapabilir?

Kimlik kartı kayıplarında sebep ne olursa olsun , yeni kimlik kartı çıkartabilmek için 15 gün içinde bulundukları ildeki Milli Eğitim Müdürlüklerine gitmeleri gerekir. Bu şekilde başvuru yapan kişilere yeni kimlik kartı verilmektedir. Verilen kimlik kartında kartın kaçınca defa verildiği yazmaktadır.

Milli Eğitim Bakanlığı personel kart iadesi

Ne sebepler olursa olsun Milli Eğitim Bakanlığı kadrolarından ayrılanlardan, görevleri değişenlerin, kimlik kartı değişikliği olan, emekli olduktan sonra tekrar Milli Eğitim Bakanlığı kadrosuna atanandan geri alınmaktadır. Kimlik kartını iade etmeyenlerin kartı geçersiz sayılmaktadır. Durum İçişleri Bakanlığına bildirilmektedir. Buna dair bilgiler kimlik kartı tahsis defterine işlenir. İade edilen ve zayi işlemi gördükten sonra ele geçirilen kimlik kartları, personelin adı ve soyadı ile belge numarası bir tutanakla tespit edilmek suretiyle imha edilir. Buna dair bilgiler kimlik kartı tahsis defterine işlenir.MEB

YORUM YAZ..

En Çok Okunanlar

Modal