İstanbul Aydın Üniversitesi Öğrencilerinin Çalışması Kitaba Dönüştü

İstanbul Aydın Üniversitesi Reklamcılık Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Aysun Köktener’in editörlüğünde Türk reklam ajanslarının ele alındığı “Örneklerle Reklam Ajansları Türleri ve Örgütsel Yapıları” adlı kitap okuyucularla buluştu.

26.04.2019-21:25 - (Son Güncelleme: 26.04.2019-21:20) İstanbul Aydın Üniversitesi Öğrencilerinin Çalışması Kitaba Dönüştü

Reklamcılık Bölümü son sınıf öğrencilerinin bitirme tezlerinden üretilen kitapta; Türk reklam sektöründe yer alan ajansların türleri ve örgüt yapıları ile reklam profesyonellerinin gelenekselden yeni nesil reklamcılığa geçiş süreçlerine yönelik bakış açısı ele alındı.

"SEKTÖRÜN PRATİKLERİNDEN UZAK KALMAMASINI İSTİYORUZ"

İstanbul Aydın Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölüm Başkanı Dr. Öğr. Üyesi Aysun Köktener, “Reklamcılık sektörünün en önemli sermayesi nitelikli insan kaynağıdır. Biz de İAÜ olarak reklamcılık sektörünün gelecek nesillerini yetiştirirken, teori ile birlikte uygulamaya önem veriyor ve öğrencilerimizin hızla değişen sektörün pratiklerinden uzak kalmamasını istiyoruz. Bu doğrultuda öğrencilerin kuramsal bilginin yanı sıra reklam duayenlerinin ve ağırlıklı olarak dijitalle ilgilenen yeni nesil reklam profesyonellerinin görüşlerini yakından takip etmelerini amaçlamaktayız. Bu amaç çerçevesinde yapılan projeler ile Türk reklam sektöründeki farklı ajans türleri bu kitabın içeriğini oluşturmuştur.” ifadelerini kullandı.

Son Dakika Eğitim Haberleri için aşağıya kaydırın.


YORUM YAZ..

En Çok Okunanlar

Modal