Mehmet Akyürek, internetten satın aldığı 1800 liralık kompresörün kusurlu olduğunu iddia ederek iki kez geri gönderdi. Otomobil mekanik ustası 24 yaşındaki Mehmet Akyürek, üçüncü defa kargo ile gönderilen kutudan kompresör yerine kavun çıktığını belirtti. Mehmet Akyürek, internetten aldığı ürün yerine gelen kavunu kestiğini söylerken "Hayatımda yediğim en pahalı kavun oldu" dedi.
Mehmet Akyürek, İzmit Sanayi Mahallesi'ndeki oto mekanik ve bakım servisinde mekanik ustası. Akyürek, haziran ayında bir internet sitesinden araç için klima kompresörü siparişi verdi. Siparişi ise 5 gün sonra teslim edildi. Ancak Mehmet Akyürek, kargoyu açtığında kusurlu olduğunu gördü ve geri gönderdi. Bunun üzerine kendisine yine aynı kompresör gönderilen Mehmet Akyürek, firmaya tekrar yolladı.
Otomobil mekanik ustası Mehmet Akyürek, üçüncü kez gönderilen kutudan kompresör yerine kavun çıkınca şaşkına döndü. Kutudan kavun çıkınca çalışanların kavunu kesip yediğini söyleyen Akyürek, "12 Haziran’da firmadan klima kompresörü siparişi verdim. 17 Haziran günü de teslim aldım fakat ürün bana kusurlu gelmişti. Aynı gün iade ettim. Daha sonra satıcı firma beni arayarak 'Neden ürünün altına kötü yorum yapıyorsunuz? Biz bu ürünü kabul etmeyeceğiz' dediler ve telefonu yüzüme kapattılar. Daha sonra ben hemen müşteri hizmetlerini aradım, durumu anlattım. Ne gerekiyorsa yapacaklarını söylediler. Tüketici haklarına başvuru yapmak için müracaat ettim, benden fatura istediler. Firmadan fatura istedim ama 1 aydan beri bana cevap vermediler" ifadelerini kullandı.
Kusurlu gelen kargonun geri göndermesine rağmen iki kez yine aynı ürünün kendisine gönderdiklerini anlatan Mehmet Akyürek, "Ürün ikinci kez yine bana geldi. Ben tekrar gönderdim ve üçüncü kez bana geri geldiğinde kutunun içinden kavun çıktı. 1800 liralık ödeme yapmıştım, hayatımda yediğim en pahalı kavun oldu. Kutuyu açıp kavunla karşılaşınca şok olduk. Aracı olan firma çok güvendiğimiz ve bilinir firmaydı, güvendiğimizden dolayı hiç şüphe duymamıştık ama kutuyu açtığımızda şok olduk. Böyle bir şeyi hiç beklemiyorduk" dedi.
Otomobil mekanik ustası Mehmet Akyürek, yaşadığı mağduriyetin çözülmesi için firma ile görüşmelerinin sürdüğünü söyledi.
İzmit'te otomobil mekanik ustası olarak çalışan Mehmet Akyürek, internetten sipariş ettiği kompresör kusurlu gelince şikayet etti.
Akyürek'in gönderdiği hatalı ürünün yerine bir türlü yenisi gelmedi.
Hatta Mehmet Akyürek'e 2 kez aynı hatalı ürün geldi.
Sipariş 3. kez geldiğinde ise içinden kavun çıktı.
Kutunun içinden kavun çıktığını söyleyen Mehmet Akyürek, "Hayatımda yediğim en pahalı kavun oldu" dedi.