Bankaların müşteri hizmetlerine bağlanmak çoğu zaman uğraştırıcı bir süreç olmaktadır. Müşteri hizmetleri numaralarına ulaşmak ve doğrudan müşteri temsilcisine bağlanmak isteyenler bunun kolay yolunu aramaktadır. Bankaların müşteri hizmetleri konusu gündemden düşmezken, Ziraat Bankası iletişim bilgileri nedir? Müşteri temsilcisine nasıl bağlanılır? Gibi sorulara da yanıt aranıyor.
Türkiye’nin en eski ve köklü bankalarından biri olan Ziraat Bankası, çalışan sayısıyla da önde gelmektedir. Kullanıcıların merak ettiği Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Numarası, 444 00 00’dır. Temsilciye doğrudan bağlanmak ve dakikalarca telefonda beklememek isteyen müşteriler, müşteri hizmetlerine bağlanmanın kısa yollarını aramaktadır.
Müşteri hizmetlerine bağlanarak işlemlerini hemen halletmek isteyen kullanıcılar, 444 00 00 veya 0850 220 00 00 numaralarını arayarak işlemlerini hızlıca halledebilirler. Bu numaralar 7/24 hizmete açık olan numaralardır. Müşteriler, Ziraat Bankası çağrı merkezlerinden bankacılık hizmetlerini hızlıca halledebilirler.
Kullanıcılar, Ziraat Bankasının e-posta adresine mail atarak da sorunlarına çözüm arayabilmektedir. Müşteri hizmetlerine ulaşmak için mail yolunu kullanmak isteyenler, [email protected] adresini kullanabilir. Ziraat Bankasının yardım sayfası üzerinden de banka ile iletişim kurmak mümkündür. Ziraat Bankasının yardım sayfasına, https://www.ziraatbank.com.tr/tr/bize-ulasin/iletisim-formu adresi üzerinden ulaşmak mümkündür.
Müşteri hizmetlerine hızlıca bağlanmak isteyenler şu adımları takip etmelidir;
Müşteriler, 444 00 00 numarasını aradıktan sonra, sesli yanıt sistemine art arda iki defa “müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorum” deyip, açılan menüden 2 ve 0’ı tuşlamak ve T.C. kimlik numaranızı girmek gerekmektedir. Daha sonra kredi kartı şifresi girilir ve müşteri hizmetleriyle bağlantı kurulması beklenir. Tahmini bekleme süresi 6 dakikadır. Müşteriler çağrı merkezlerini 7/24 arayabilmektedir.
Türkiye’nin hemen hemen her bölgesinde hizmet sunan Ziraat Bankası’nın ATM’lerinden de ödeme ve diğer işlemler yapılabilmektedir. Ayrıca kullanıcılar Ziraat Bankası mobil bankacılık uygulaması üzerinden de kolayca işlem yapabilmektedir.
Ziraat Bankası’nın 444 0 000 olan müşteri hizmetleri numarasını arayarak bankacılık işlemlerini gerçekleştirebilir, teknik destek alabilir, istek, soru, görüş, öneri ve şikayetlerinizi müşteri hizmetleri temsilcilerine iletebilirsiniz.
Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine bağlanmanın bir başka yolu da, Ziraat Bankası’nın resmi internet sitesi üzerinden bireysel işlemleri seçmek ve online işlemlere giriş yapmaktır. Giriş yapıldıktan sonra kişiye özel belirlenen müşteri temsilcisi ile bağlantı kurularak işlemler yapılabilir.
Bankanın resmi internet sitesine bağlanmak için, https://bireysel.ziraatbank.com.tr/Transactions/Login/FirstLogin.aspx?ReturnUrl=%2f adresiyle bağlantı kurmak gerekmektedir. Bu bağlantı üzerinden müşteri temsilcisi ile kolayca iletişim kurulabilmektedir.
Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri
Müşteri hizmetleri ile doğrudan bağlantı kurmak ve uzun dakikalar boyunca beklememek için bazı tuşlamalar yapmak gerekir. Ziraat Bankası kart işlemlerinde müşteri temsilcisine bağlanmak için izlenmesi gereken adımlar şöyledir;
1-1-0 tuşları kart bilgilerini söyleyen müşteri temsilcisine bağlar,
1-6-0 tuşlar kart, borç ödeme ve talimatları yerine getiren müşteri temsilcisine bağlar,
1-7-0 tuşları platin karta özel hizmetlerle ilgilenen müşteri temsilcisine bağlar.
Ziraat Bankası hesabı işlemlerinde müşteri temsilcisine bağlanmak için izlenmesi gereken adımlar şöyledir;
2-1-0 tuşları bakiye bilgilerini söyleyen müşteri temsilcisine bağlar,
2-2-0 tuşları para transferiyle ilgilenen müşteri temsilcisine bağlar,
2-3-0 tuşları yatırım işlemleriyle ilgilenen müşteri temsilcisine bağlar.
Ziraat Bankası Şifre işlemlerinde müşteri temsilcisine bağlanmak için 3-0 numaraları tuşlanmalıdır.
Ziraat Bankası İnternet ve mobil bankacılık destekle ilgilenen müşteri temsilcisine bağlanmak için 4-0 numaraları tuşlanmalıdır.
Ekstre Hareket ve IBAN numarası almakla ilgili müşteri temsilcisine bağlanmak için 5-0 numaraları tuşlanmalıdır.
Ogs-Hgs ile alakalı bilgi verecek müşteri temsilcisine bağlanmak için 6-0’ı tuşlamak gerekir.
Önceden tüm işlemler tek bir müşteri temsilcisi aracılığıyla halledilirken, şimdi her işlem için tuşlanması gereken numara farklıdır. Müşteri temsilcisi numarası arandığında yanıtlayan temsilci müşteriyi farklı bir temsilciye aktarmaktadır.
Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanarak şu işlemler yapılabilmektedir;
Hesap İşlemleri
Vadesiz Hesap Açma / Kapama
Bakiye ve Hesap Hareketleri
Para Transferleri
Virman
Havale
EFT
Düzenli Havale / EFT Talimatı
Cebe Para Transferi
Yatırım İşlemleri
Döviz Alış / Satış
Yatırım Fonu Alış / Satış
Hazine Bonosu – Devlet Tahvili Alış / Satış
Eurobond Alış /Satış
Altın Alış / Satış
Repo
Kart İşlemleri
Kredi Kartı Ekstre ve Borç Bilgileri
Kayıp Çalıntı Kart Bildirimleri
Kart Yenileme İşlemleri
Hesap Kesim Tarihi Değişikliği
E-mail ile Ekstre Gönderme / E-ekstre Talimatı Alma
Sonradan Taksitlendirme
Nakit Avans – Taksitli Nakit Avans İşlemleri
Borç Ödeme/ Otomatik Ödeme Talimat İşlemleri
İşlem Kısıtı Ekleme / Kaldırma
Bankkart Taksit İşlemleri
Kart Özellikleri Öğrenme ve Başvurma
Kart Akıbeti Öğrenme
Diğer bilgi Alma / Güncelleme İşlemleri
OGS / HGS İşlemleri
Bakiye ve Geçiş Bilgileri
Talimat İşlemleri
Bakiye Yükleme
Ekstre Alma
Şifre İşlemleri
Kart Şifresi
İnternet ve Mobil Bankacılık Şifresi
Telefon Bankacılığı Şifresi
Ödemeler
Fatura Ödeme
GSM TL Yükleme
Vergi Ödemeleri
SGK Prim Ödemeleri
Trafik Cezası
Üniversite ve Harç Ödemeleri
Bağış İşlemleri
Otomatik Ödeme Talimatı İşlemleri
İnternet Bankacılığı Destek Hizmetleri
Giriş Tercih Değişikliği
Limit ve Erişim Bilgileri Güncelleme
OTP İşlemleri
Teknik Destek
Başvuru ve Başvuru Sonucu Takip
Kredi Kartı Başvurusu
Kredi Başvurusu
Kredili Mevduat Hesabı Başvurusu
Ek Kart Başvurusu
Kredi Kartı Limit Artış Başvurusu
OGS Başvurusu
Bilgi Alma
Kart Ürün Özellikleri
Döviz Kurları
Vadeli Faiz Oranları
Repo Oranları
Bireysel Kredi Faiz Oranları
0850 220 00 00 numaralı çağrı merkezi arandığında Sesli Yanıt Sistemi Menüsünde yer alan numaraların anlamları şöyledir;
0 Kayıp-Çalıntı İşlemleri
9-For English
1- Kart İşlemleri
1. Ekstre, limit ve borç bilgileri öğrenmek
1. Ekstre Bilgileri Dinlemek
2. Limit Bilgisi Dinlemek
3. Güncel Borç Bakiyesi Dinlemek
4. Dönem İçi Hareketleri Dinlemek
5. Taksitli Harcamalar Dahil Borç Kapama Bakiyesi Dinlemek
6. Bankkart Taksit Ödeme Planı Dinlemek
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
2. Gönderim Aşamasındaki Kart Takibi
3. Bankkart Lira Bilgilerini Dinlemek
4.İşlem Kısıtı Eklemek ve Kaldırmak
1- İşlem Kısıtı Eklemek
2- İşlem Kısıtı Kaldırmak
5. Hesap Kesim Tarihi Değişikliği
6.Kart Borç Ödeme ve Talimat İşlemleri
1. Kendi Kart Borcunu Ödemek
2. Başkasının Kart Borcunu Ödemek
3. Kredi Kartı Otomatik Ödeme Talimatı Vermekk
4. Kredi Kartı Otomatik Ödeme Talimatı İptal Etmek
5. Nakit Avans Çekmek
6. Taksitli Nakit Avans Çekmek
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek,
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
7. Platin Karta Özel Konut, Araç, Ferdi Kaza Ve Organizasyon Hizmetleri
1. Araç Yardım kapsamı hakkında bilgi alma
2. Ferdi Kaza yardım kapsamı hakkında bilgi alma
3. Konut yardım hakkında bilgi alma
4. Bilgi ve organizasyon servisleri hakkında bilgi alma
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
2- Bankacılık İşlemleri
3- Şifre İşlemleri
1. Kart Şifre İşlemleri
2. İnternet Bankacılığı Şifre İşlemleri
3. Telefon Bankacılığı Şifre İşlemleri
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
4. İnternet ve Mobil Bankacılık Teknik Destek
1. İnternet Bankacılığı Şifre İşlemleri
2. İnternet Şube Erişim Zamanı Kısıtı Kaldırmak
3. İnternet Bankacılığı İşlem Limiti Güncellemek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
5. Ekstre, Hareket ve IBAN Numarası Alma İşlemleri
1. Kredi Kartı Ekstresi Almak
1. SMS ile Almak
2. E-Posta ile Almak
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
2. Dönem İçi Hareketleri E-Posta İle Alma
3. Bankkart Taksit Ödeme Planı Alma
4. Vadesiz Hesap Hareketlerini E-Posta İle Alma
5. Son 5 Hesap Hareketini SMS İle Alma
6. OGS Ekstre Alma
7. IBAN Numarası Öğrenme
8. Kredili Mevduat Hesabı Ekstre Talebi
9. Ana menüye dönme
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
6- OGS ve HGS İşlemleri
1. OGS İşlemleri
1. OGS Bakiyesi Dinleme
2. OGS Geçiş Bilgileri Dinleme
3. OGS Ödeme Bilgileri Dinleme
4. OGS Kontör Yüklemek
1. Hesaptan Yükleme
2. Kredi Kartından Yükleme
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
5. Otomatik Ödeme Talimat İşlemleri
1. OGS Otomatik Ödeme Talimatı Verme
1. Hesaptan Talimat Verme
2. Kredi Kartından Talimat Verme
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
2. OGS Otomatik Ödeme Talimat İptali
3. Otomatik Ödeme Talimatı Dinlemek
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
6. Etiket Ekleme Şifresi Alma
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
2. HGS İşlemleri
1. HGS Hesap Bakiyesi Dinleme
2. HGS Otomatik Ödeme Talimatı Değişiklik İşlemleri
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
9. Ana Menüye Dönme
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
7- Bankamız Ürünleri Hakkında Bilgi Alma ve Başvuru İşlemleri
1. Başvuru İşlemleri
1. Kredi Kartı Başvurusu
2. Tüketici Kredisi Başvurusu
3. Kredili Mevduat Hesabı Ön Başvurusu
4. Taşıt Kredisi Başvurusu
5. Konut Kredisi Başvurusu
6. Başvuru Sonuç Takip İşlemleri
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana Menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
2. Bankkart Ürün Özellikleri Dinleme
1. Ayın Sektörü Özelliğini Dinleme
2. Bankkart 360 Özelliğini Dinleme
3. Nefes Ayları Özelliğini Dinleme
4. Bankkart Taksit Özelliğini Dinleme
5. Katlanan Bankkart Lira Özelliğini Dinleme
6. Aidat İade Özelliğini Dinleme
8. Bir üst menüye dönmek
9. Ana menüye dönmek
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak
9. Ana Menüye Dönme
0. Müşteri Temsilcisine Bağlanmak