Çin'in Vuhan kentinden yayılmaya başlayan coronavirüs salgını dünyanın her yerinde etkisini göstermeye devam ediyor. Virüse karşı alınacak olan en büyük tedbirlerden biri ise sosyal mesafe oldu. Dünyanın her yerinde yetkililer bu yöndeki uyarılarına devam ediyor.
Bu kapsamda otomotiv devi Volswagen de farkındalık yaratacak bir projeye imza attı. Salgına karşı sosyal mesafenin önemine yönelik mesaj vermek isteyen firma, logosunda bulunan 'W' ve 'V' harflerini birbirinden ayırdı. Bu mesajı bir video ile veren firma, görüntülerin sonunda sosyal mesafenin ne kadar önemli olduğunu tekrar belirtiyor ve harfler birbirinden ayrılıyor.
Dünya genelinde coronavirüsten dolayı yaklaşık olarak 20 bin insan hayatını kaybetti. Virüsten etkilenen kişi sayısı ise 423 bine çıktı.