Tapu randevu nasıl alınır? Tapu randevu alma işlemleri nasıl yapılır? Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün resmi web sitesi üzerinden işlemler yapılabiliyor. Peki tapu randevu alırken nelere dikkat etmek lazım?
Taşınmaz mülklerin alım-satım işlemleri için tapu dairesinden randevu almak internet üzerinden gerçekleştirilebiliyor. İşte tapu randevu alırken izlemeniz gereken yol...
TAPU RANDEVU NASIL ALINIR?
İlk olarak Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün Tapu Randevu Sistemi yani onlinerandevu.tkgm.gov.tr internet sitesine ulaşmak gerekiyor. Bu sayfadan sonra adım adım gerçekleştireceğiniz işlemlerle randevu sistemimizi kullanarak istediğiniz bir gün ve saat aralığında başvuru da bulunmak için randevu alabiliyorsunuz. Bununla birlikte almış olduğunuz randevu üzerinde değişiklik yapabilirsiniz.
TAPU RANDEVU TELEFONLA NASIL ALINIR?
Tapu randevusunu telefonla almak isteyenler 181’i arayarak tapu randevusu alabilir. İnternet üzerinden tapu randevusu almak isteyen kişiler ise www.tkgm.gov.tr sitesinden alabilir. Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü’nün sitesinegirerek randevu al seçeneğini tıklıyorsunuz. 2 seçenekle karşılaşıyorsunuz.
1. Yeni randevu al
2. Randevu sorgula /iptal et
TAPU RANDEVU İPTALİ NASIL OLUR?
Aldığınız tapu randevusunu iptal etmek istiyorsanız, www.tkgm.gov.tr 'Randevu sorgula/iptal et' seçeneğini tıklayıp gerekli bilgileri yazarak basit bir işlemle tapu randevusunu iptal edebilirsiniz.
Tapu randevu almanın diğer bir yolu ise direkt olrak Tapu Müdürlüğü’ne gitmek.
Adım adım tapu randevu alma işlemi şu şekildedir:
-Malik Kimlik Bilgileri
-İşlem Seçimi
-Tapu Senet Bilgileri
-Randevu
-Sonuç
Son Dakika Emlak Haberleri için aşağı kaydırın.