Sakal Bırakma Modası Gillette Markasını 8 Milyar Dolar Zarara Uğrattı

Son yıllarda gençler arasında moda olan sakal bırakma, dünyaca ünlü tıraş bıçağı markası "Gillette"i 8 milyar dolar zarara uğrattı.

08.08.2019-13:52 - (Son Güncelleme: 08.08.2019-13:48) Sakal Bırakma Modası Gillette Markasını 8 Milyar Dolar Zarara Uğrattı

Bir dönem erkekler sinek kaydı tıraş olmasıyla beğenilir, hatta sakal bırakan erkekler beğenilmezdi.

Fakat, bu moda son senelerde değişti. Özellikle genç erkeklerin hemen hemen hepsi, en az kirli sakal bırakıyor ve suratına jilet vurmuyor. Bu moda, erkek bakım markalarını düşündürüyor.

8 MİLYAR DOLAR ZARAR

Dünyanın en önemli tüketim firmalarından Procter & Gamble'a (P&G) ait olan Gillette markasının, gençlerin jiletten vazgeçerek sakal bırakmasından sebeple 8 milyar dolar zarar ettiği meydana çıktı.

118 senelik "Gillette" markasını 2005'te 57 milyar dolara satın alan P&G yetkilisi Jon Moeller, "Sakal tıraşlarına rağbetin azalması doğal olarak tıraş bıçakları ve jiletleri de olumsuz etkiledi." dedi.

"BEBEK YÜZLÜ MODASI GEÇTİ"

Dünyaca ünlü markadaki dev kaybı değerlendiren ABD medyasında, "Jake Gyllenhaal, Drake ve daha birçok ünlünün artık kirli sakalı var. Gençler ayrıca iş yerinde ciddi gözükmek için de sakal bırakıyor. Artık dünya çapında hemen hemen her 5 gençten 4'ü sakal bırakıyor. Bebek yüzlü Leonardo Di Caprio ve Brad Pitt modası artık geçti yani." yorumları yapıldı.

Son Dakika Dünya Haberleri için aşağı kaydırın.

DNC Medya
DNC Medya
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

En Çok Okunanlar

Modal