Son yıllarda yaptığı bir çok başarılı projelerle sık sık gündem olan Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği ( MÜSİAD ), 7 Şubat 2024’te ürünleştirme ve markalaştırmanın vurgulanacağı etkinlik için kolları sıvadı. Dijital Dönüşüm Sektör Kurulu artık bu kavramın yeterince yaygınlaştığının, teorik olarak olgunlaştığının, artık sonraki aşama olan ürünleştirme ve markalaşmayla birleştirilmesi gerektiğini vurgulayacağı bu etkinlik MÜSİAD Genel merkezde her biri alanında lider ve marka isimlerle hayata geçirecek.
Şimdiden dikkatleri üzerine çeken etkinlik hakkında açıklamalarda bulunan Dijital Dönüşüm Sektör Kurulu Başkanı Taha Çiftci MÜSİAD'ın her sektörde binlerce üyesinin bulunduğunu hatırlatarak bu sektörlerin tümünde yapılacak yeni girişimlere ihtiyaç olduğunu hatırlatıyor. Ancak sadece yeni girişimlerin yeterli olmadığını belirten Çiftci, girişimcilikte de bir paradigma değişiminin şart olduğunun, girişimcilerin girişimlerini ürünleştirme ve markalaştırmayla taçlandırması gerektiğini söyledi
Girişimleri büyütme noktasında GÜM! Etkisi yaratacağız
Girişimcilikten yana Türkiye’nin bir eksiği olmadığının altını çizen Organizasyon Komitesi Başkanı Ahmet Kuran: "Girişimcilikte "Ölüm Kanyonu" adı verilen bir kavram var. Her yeni 100 girişimden sadece 10'u 10 yıl boyunca hayatta kalıyor. Sadece biri de 20 yılını tamamlıyor. Demek ki bizim girişimcilikten yana bir eksiğimiz yok. Eksikliğimiz girişimleri büyütmek noktasında, yani ürünleştirme ve markalaştırmada. Biz de buna MÜSİAD olarak GÜM! Etkisi adını verdiğimiz bir yaklaşımla çözüm arıyoruz" dedi.
Etkinlikte Türk teknoloji şirketlerinden önemli isimlerinde yer alacığının altını çizen Kuran;"MÜSİAD Dijital Dönüşüm Sektör Kurulu olarak, 7 Şubat 2024 Çarşamba günü MÜSİAD Genel Merkez'de "Girişimcilik, Ürünleşme ve Markalaşma Zirvesi" düzenliyoruz. Bu zirve ile amacımız, girişimciliğin çeşitli yönlerini, özellikle ürün geliştirme, markalaşma ve yatırım süreçlerini kapsamlı bir şekilde ele alacak dört oturum ile tartışmak ve farkındalık oluşturmaktır."
İşte GÜM! Etkisi oturumları
Panel Oturumları:
1. Oturum: Bir Girişim Nasıl Başlamalı
2. Oturum: Ürünleşme ve Markalaşmanın Önemi
3. Oturum: Girişimcilik Dünyasında Yatırım Enstrümanları
4. Oturum: Girişimci Tecrübeleri