Yapı Kredi Bankası mobil uygulamasında meydana gelen bir sorun nedeniyle kullanıcılar, oturum açma sorunuyla karşılaştı. Peki bankanın bu sorunu ne zaman çözülecek? İşte detaylar…
YAPI KREDİ BANKASI ÇÖKTÜ MÜ?
Yapı Kredi Bankası’nın mobil işlemlerine girmek isteyen kullanıcılar, uyarı yazısıyla karşılaştılar. Sabahın erken saatlerinden itibaren yaşanan sorun, müşterilerin işlemlerini gerçekleştirmesine engel oldu. Tekrardan girmeyi deneyen müşterilere açılan ekranda şu bilgi mesajı yer aldı; ‘Şu an sistemlerimizde geçici bir sorun yaşıyoruz. En kısa sürede çözülmesi için çalışmalarımız devam ediyor. Anlayışınız için teşekkür ederiz’
MÜŞTERİLER SOSYAL MEDYADAN SORUNLARI PAYLAŞTI
Banka’nın mobil uygulama üzerinde işlem yapamayan müşteriler, şikayetlerini sosyal medyada paylaştılar. Birçok kişi aynı sorunu yaşarken, banka yetkililerinin sorunla ilgili güncellemelerin ve bakımların tekrarlanmaya başladığı iddia edildi. Sosyal medyada bazı kullanıcılar ise sorunların borsa açılış saatlerinde oluşmaya başladığı tepkisinde bulundular.
MOBİL UYGULAMADA YAŞANAN SORUN DÜZELDİ Mİ?
Sabah saatlerinden itibaren mobil uygulama üzerinde bir sorunla karşılaşıldı. Yapı Kredi bu sorunu çözmek için büyük çaba harcadı. Uygulamaya giriş yapılmaya sağlanırken halen sorun yaşayan müşteriler tekrar deneme yaparak sistemi kontrol edebilir.