LoM, Klaytn, Cronos, Algorand ve Binance zincirleri üzerine kurulu, dünyanın dört bir yanındaki oyuncuları MITA jetonları, oyun içi öğeler ve oyuncu etkileşimlerine ve becerilerine dayalı NFT'ler ile ödüllendiren, oynaması ücretsiz bir oyundur. oyun. LoM ve geleneksel mobil oyunlar arasındaki temel fark, blok zincir teknolojisinin entegrasyonu ve oyunda oyuncuları oyundaki zaman, katkı ve çabalarından dolayı ödüllendirmek için tasarlanmış ekonomik teşviklerdir. Buna "insan madenciliği" diyoruz.
NFT bileşeni ise oyunun önemli farkı. Ücretsiz veya satın alınan bütün kahramanlar sahibine aittir. Bunları oyun içi pazar yerinde satabilir ya da saklayabilir, satabilirsiniz. Blockhain oyunlarıyla karşılaştırdığımızda amaç, oyunun basit hale gelmesi ve kullanıcı dostu olmasıdır. Çocuk, yaşlı herkesin keyif alacağı platform yaratmak istiyoruz. Burada amaçlanan düşünce, kullanıcının blok zinciri işlevselliğini ayrıntılarını bilmesine gerek duymadan oyunun tadını çıkarabilmesidir.
Google Play Store veya Apple Store'dan banka ya da kredi kartı ile Uygulama İçi Satın Alma işlemi ile MITA jetonu satın alabilirsiniz.
MITA coin nasıl alınmaktadır?
MITA jetonlarının oyun içi satın alımları için temel fiyatı, ana ağ yayına girdiğinde belirlenmektedir. Bir üçüncü taraf borsasında jeton başına ortalama fiyat, uzun bir süre için taban fiyattan yüksekse, oyundaki MITA başına fiyat da yeni ortalama fiyat yükselmektedir. Bir kullanıcı MITA'yı IAP aracılığıyla satın almaya karar verirse, bunu uygulama içi satın alma rezervimizden satın alacaktır. 90 günde bir MITA'yı açık pazarda satın alıp ve MITA'yı uygulama mağazasından satın alan oyunculara satılacak bir IAP havuzunda tutulur.
MITA coin nedir?
Oyunda satılan MITA belirteçleri, çeşitli uygulama mağazası fiyatları ve vergileri karşılamaya yardımcı olmak için açık pazar veya 3. taraf borsalarına göre %10-15 primle sunulmaktadır.
MITA coin projesi
İki klan arasında baskın kalan MITA coin bire bir savaştır. Baskın esnasında, kaledeki stratejik yerlere saldırarak klanın kaynaklarına baskın uygulamaya çalışılır.
Klan üyesi çevrimiçi baskın esnasında konuşlandırılacak kahraman sınırı bulunmaktadır. Sınır, kalenin türüne bağlı olup, köyler en katı olanlardır. Krallık ve imparatorluk sınırı bulunmamaktadır. Oyuncular kule inşa edip kahramanları konumlandıracak yer edindirirler. Baskın esnasında kuleler ve kahramanlar savunma yapacak.
Klanın bir üyesi, saldırı olduğunda kaleyi savunmak için birçok kahraman dağıtabilir. Bu durum yaşandığında baskın klanında sınır otomatik kaldırılır. Kullanıcı oturumu kapattığında ise sınır baskın klana tekrardan yerleştirilir. Giriş çıkış yapan kullanıcıların belirli süre içinde kaleleri otomatik olarak savunmaları engellenir.
Belirlenen bir Raid esnasında giriş ya da çıkış yapmak, Raid bitene kadar daha uzun kilitlenmeler yaşanmaktadır. Bir kullanıcının kalesine başarılı şekilde baskın yapıldığında yok edilmektedir. Bir kalenin %80'den fazlası yol edildiğinde yeniden inşası için %15 mal edilir. %50-79 arası kale yok edilirse maliyet %10, yüzde 50'den az yok edilirse maliyet %5 mal olur.
Kale inşa etmek için kampanya ya da savaş modu oynatılarak pazardaki diğer oyuncular satın alınarak kazanılabilir. Ekstra kaynaklara sahip olan oyuncular başka oyunculara bu kaynakları satabilir.
-David- Baş ön uç mühendisi
Güçlü bir ön uç mühendisi olan David, Middlesex Üniversitesi bilgisayar bilimi eğitimi almıştır. Kendisi, 7 yıldan fazla endüstriyel deneyime sahiptir.
-Kena- takım lideri
12 yıldan fazla yazılım şirketi kuran Kena, seri girişimcidir. SaaS üzerine çalışmıştır. Bilgisayar bilimi ve işletme gücü ile teknik, pazarlama, liderlik, işletme becerileri kazandırmaktadır. 2015 yılından bu yana blockhain projelerine danışmanlık yapmaktadır.
-Onah- teknik lider
Vietnam'da 10 yıldan fazla yazılım endüstrisinde deneyime sahiptir. Çekirdek ağ oluşturma, yapay zeka, siber güvenlik, akıllı sözleşme gibi konusunda güçlü bilgi ve yeteneklere sahiptir.
-Romain- baş oyuncu geliştiricisi
Daha 10 yaşında iken oyun yapmaya başlayan Romain, oyun geliştirmede yıllarca süren deneyime sahiptir. Kişisel olarak bağımsız oyunları, RPG'leri ve yerel kooperatifleri sevmektedir.