Metroya binen yolcular modaya farklı bir bakış atmanıza neden oluyor
Metroya binen yolcu tüm gözleri üzerine çekti
Metroya binen yolcular modaya farklı bir bakış atmanıza neden oluyor.
Sosyal medya kurtlarının toplu taşıma araçları ve kamuya açık alanlarda çektikleri bu fotoğraflarda tam bir moda rezaleti yaşanıyor.
Metroya bu halde bindir, gözler ona çevirildi ve sonra...
Tabi ki sosyal medyanın diline düştü. çünkü o yolculardan biri fotoğrafını çekip sosyal paylaşım sitelerinden birinde paylaştı.
Sosyal medyada popüler olup dünya sokaklarına yayılan moda trendlerinin haddi hesabı yok.
Ama moda deyince aklınıza normal bir şeyler gelmesin.
Birazdan göreceğiniz sokak modası örnekleri sıradışı ve bir o kadar garip.
İnanın bunlardan hiçbirini giymek gibi bir niyetiniz hiçbir zaman olamayacak.
Moda neye göre değişir?
Bu sorunun cevabını hep merak etmişizdir. o senenin moda parçalarını, renklerini ünlü tasarımcıların röportajlarından öğreniriz ve uygularız. acaba o ünlü modacılar bu parçaları neye göre anlatıyor?
Asılın trend parçalarının belirlenmesi için çalışmalar 1-2 sene öncesinden başlıyor.
Bu işle özel olarak ilgilenen kurumlar mevcut. bu kurumlar senede iki defa olmak üzere toplantılar düzenliyor.
Tahmin edersiniz ki bu kurulun çoğu tasarımcılardan oluşuyor. evet, ciddi ciddi oturup ‘2 sene sonrası için trend parçalar ne olmalı?’ sorusuna cevap arıyorlar.
Kuruldaki her tasarımcının geldiği ülke farklı, kültürleri farklı, yaşanmışlıkları farklı… durum böyle olunca her biri kendinden bir şeyler katıyor ve ortak bir paydada buluşuyorlar. ilk önce anahtar kelime niteliğinde temalar belirleniyor.
Daha sonra trend olması planlanan renkler seçiliyor. bu renklerin hangi kumaşlarda, hangi dokularda kullanılacakları belirleniyor. buraya kadar işin büyük bir kısmı halledilmiş oluyor.
Geriye kalan tek şey bu kumaşların nasıl bir biçim alacağı… yine toplu halde kumaşların biçimleri belirleniyor. sonuç olarak ortaya ‘1-2 sene sonrasının trend parçaları’ çıkmış oluyor.