Milli Eğitim Bakanlığı (MEB), 5 bin kişilik sözleşmeli personel alımı yapacak. Konu hakkında sosyal medya hesabından açıklama yapan Bakan Mahmut Özer, personellerin merkez ve taşra teşkilatında görevlendirileceğini ifade etti. MEB personel alımı atamalarının deprem bölgesinde bulunan vatandaşların öncelikli tutularak yapılacağı kaydedildi. Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) merkez ve taşra teşkilatlarında görevlendirilmek üzere yapılacak olan personel alımı detaylarını öğrenmek isteyenler arama motorlarına yöneldi. Peki MEB personel alımı başvuruları başladı mı, nasıl yapılır? MEB personel alımı şartları neler?
MEB personel alımı başvuruları başladı mı, nasıl yapılır?
MEB’in 5 bin kişilik personel alımının ne zaman başlayacağı henüz netleşmedi. Yapılan açıklamada, "Personel alımına ilişkin takvim ve başvuru koşulları önümüzdeki günlerde ilan edilecek." denildi.
Bakan Özer’in sosyal medya hesabından yapılan açıklamaya göre, Merkez Taşra Teşkilatında 250 büro personeli ve 4 avukat alımı yapılacak.
Taşra Teşkilatında ise 4.000 büro personeli, 100 mühendis, 125 diyetisyen, 500 hemşire ve 21 avukat alımı yapılacak.
MEB personel alımı şartları neler?
Personel alımına ilişkin takvim ve başvuru koşullarının önümüzdeki günlerde ilan edileceğini belirten Millî Eğitim Bakanı Mahmut Özer, "Merkez teşkilatımız dışında 80 ilimiz için ihdas edilen 4 bin 746 kişilik sözleşmeli personel pozisyonlarında önceliği deprem felaketinden etkilenen illerimize vereceğiz. Ailemize katılacak yeni üyelerimize, millî eğitim camiamıza hayırlı olmasını diliyorum." dedi.