Unilever, çatısı altında olan çay markalarını satışa çıkaracağını duyurdu. Unilever’a göre, çay bölümü hedeflenenden daha az büyüme gösterdi.
Hollanda’da Lipton ve Pucca markaları çatısı altında çay satan Unilever, siyah çayın dünya genelinde beğenisinin azalması akabinde satışlarda durağınlık oluştu.
Ortaklara yüzde 3 ila yüzde 5 arasında büyüme olacağı söylenirken, reel büyüme yüzdesinin senelik yüzde 1 ile - yüzde 2 arasında olduğu saptandı. Unilever'in çay markalarını hemen hemen 6 milyar euroya satması bekleniyor.
Finans gazetesi FD aracılığıyla paylaşılan haberde olası alıcılar olarak ‘Jacobs Douwe Egberts’, ‘Coca-Cola’, ‘Nestle’ gibi firmala öne çıkıyor. Unilever şirketine ait çay markalarının geniş ve stabil olması sebebiyle özel sermaye yatırım şirketlerinin de ilgi göstereceği tahmin ediliyor.
Son Dakika Ekonomi Haberleri için aşağı kaydırınız.