İstanbul Valisi Açıkladı: 112 Acil'e Gelen Çağrıların Yüzde 55'i Asılsız

112 Acil Çağrı Merkezine gelen çağrıların yarısından çoğunun asılsız olması, 11 sağlık çalışanlarının işini zorlaştırıyor.

26.09.2021-17:22 - (Son Güncelleme: 26.09.2021-17:50) İstanbul Valisi Açıkladı: 112 Acil'e Gelen Çağrıların Yüzde 55'i Asılsız

Dünya’da ve ülkemizde birçok kişi, erken müdahale yapılamadığı için hayatını kaybediyor. Koronavirüs salgını vakalarının devam ettiği ve gün içinde birçok farklı acil durum vakalarının da oluşabileceği gerçeğini göz önünde bulundurursak 112 Acil Çağrı Merkezlerini gereksiz meşgul etmemeliyiz. Hepimizin hayatı bu tarz saniyelik durumlara bağlı. 

112 ACİL’E GELEN ÇAĞRILARI YÜZDE 55'İ ASILSIZ 

Bu konuyla ilgili İstanbul Valisi Ali Yerlikaya yaptığı açıklamada İstanbul 112 Acil Çağrı Merkezine gelen çağrıların yüzde 55'inin asılsız olduğunu dile getirerek, 112'nin gereksiz yere meşgul edilmemesi uyarısında bulundu. 


LÜTFEN 112'Yİ GEREKSİZ YERE MEŞGUL ETMEYİN 

İstanbul Valisi Yerlikaya'nın sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, ''İstanbul 112 Acil Çağrı Merkezimiz günde yaklaşık 55 bin çağrı alıyor. Bu acil çağrıların yüzde 55'i ise asılsız. Ekiplerimiz hayat kurtarmak için saniyelerle yarışırken 112'yi lütfen gereksiz yere meşgul etmeyelim'' ifadeleri yer aldı.

DNC Medya
DNC Medya
YORUM YAZ..

BUNLAR DA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR

Modal