İŞKUR bekçi alımı: 20 şehirde bekçi alınacak

İŞKUR'un yayımladığı yeni iş ilanları arasında 20 ilde bekçi alınacağı duyuruldu. İnşaat ve işyerleri için bekçi alımı yapılacağı duyurusunun ardından bekçi olmak isteyen birçok kişi bu konu hakkındaki detayları merak etmeye başladı. Başvuruların nasıl yapıldığı ve şartlarının ne olduğu ise araştırılan konular arasında yer alıyor. İşte detaylar...

04.05.2022-13:21 - (Son Güncelleme: 05.05.2022-16:45) İŞKUR bekçi alımı: 20 şehirde bekçi alınacak

Türkiye İş Kurumu, Mayıs ayının gelmesi ile birlikte iş arayan vatandaşlar için yeni ilanlarını paylaştı. İŞKUR'un yayımladığı yeni iş ilanları arasında 20 ilde bekçi alımı gerçekleştirileceği öğrenildi. İnşaat ve işyerleri için 20 ilde alımı yapılacağı duyurulan bekçi alımı için pek çok bekçi olmak isteyen kişi detayları merak etmeye başladı. En az 5.100 TL maaş ile çalışmaya başlayacak bekçi alımlarının başvurularının nasıl yapıldığı ve şartlarının ne olduğu da araştırılan konular arasında yer alıyor.

İŞKUR

20 ilde bekçi alımı yapılacak

20 ilde inşaatlara ve işyerlerine 65 ilanla bekçi alımı yapılacağı duyurulan bekçi alımı şu şehirlerde gerçekleşecek:

- Adana

- Aksaray

- Antalya

- Aydın

- Balıkesir

- Bilecik

- Bursa

- Edirne

- Gaziantep

- İstanbul

- İzmir

- Kahramanmaraş

- Kayseri

- Kocaeli

- Konya

- Muğla

- Manisa

- Sakarya

- Samsun

- Tekirdağ

İŞKUR bekçi alımı

Başvuru şartları nelerdir?

Duyurulan bu ilanlara başvuruda bulunabilmek için öncelikle İŞKUR'un sistemine kayıtlı olmak gerekmektedir. Adaylarda aranan şartlar ise şu şekildedir:

-  18 yaşını doldurmuş olmak

-  Açık öğrenim hariç öğrenci olmamak

-  Emekli ya da malul aylığı alıyor olmamak

-  En az ilkokul mezunu olmak

Nasıl başvuru yapılır?

Bekçilik ilanlarına internet üzerinden başvuruda bulunmak için SGK ve Vergi numarası bilgilerini girmeli ve İŞKUR sisteminde kayıt yaptırmanız gerekmektedir. Bunun ardından başvurularınızı kolaylıkla İŞKUR sistemi üzerinden yapabilirsiniz.

Kullanıcı kaydınızı oluşturmanızın ardından, sistem girişi ekranının (internet sitesinin) sağ üst köşesinden "işveren girişi" bağlantısına tıklayın. Sonrasında karşınıza çıkan ekranda sizlerden T.C. Kimlik numarası ve şifre istenecektir. Bu bilgileri doldurmanızın ardından sisteme giriş sağlayarak kurum hizmetlerinden yararlanmaya başlayabilirsiniz.

YORUM YAZ..
Modal