Türkiye İş Kurumu (İŞKUR), istihdam sağlamak amacıyla yaptığı çalışmalara bir yenisini ekledi. İŞKUR aracılığı ile özel şirketler ve kurumlara sınavsız, KPSS şartsız 1100 büro memuru alımı yapılacağını duyurdu. İŞKUR, kurum ve özel şirketlere personel alımlarını yayınladığı ilanda, Başvuru şartları, kadro dağılımı ve alanlar hakkında bilgi verdi.
Büro personeli alımları için şartlar açıklandı
KPSS şartı talep edilmeden, özel şirketlere ve kurumlara en az lise mezunu 1100 büro memuru alımları için adayların en az lise mezunu olması gerekiyor. Önlisans, Lisans mezunları için de ilanlar güncellendi.
İŞKUR aracılığıyla yayınlanan büro personel alımları için başvuru yapacak adaylardan talep edilecek şartlar:
- Başvuru yapacak adayların Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olması
- İlan detaylarında yer alan yaş aralığında olması
- Sağlık probleminin bulunmaması
- Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırmasından olumlu sonuç alınması
- Ekip çalışmasına uyumlu
- Sorumluluk sahibi,
- Analitik düşünebilen,
- Analiz ve raporlama yapabilme kapasitesine sahip
- İletişim becerisi güçlü
- Araştırmacı ve yenilikleri takip etmesi
- İnsan ilişkileri kuvvetli
- Sonuç odaklı olması
- Office programlarına hakim
Başvuru için e-Devlet
İŞKUR tarafından yayımlanan büro memuru alımı ilanlarına başvuru yapmak için, İŞKUR’un üye profiline e-Devlet üzerinden online olarak kayıt girerek yaptırmanız gerekmektedir. Sonrasında başvuru yapmak için aşağıdaki linke tıklayarak size uygun il ve ilçelerdeki ilanları görebilir ve başvuru işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.