İSKİ tarafından yapılan yazılı açıklamada, kurumun abone memnuniyetini en üst seviyede tutmayı amaçladığı, tahsilat ağının güvenli ve 7 gün, 24 saat ulaşılabilir bir şekilde yönetildiği ifade edildi.
Her mecrada güvenli tahsilat altyapısı tesis edilerek, tahsilat hizmetinin etkin ve yaygın bir şekilde işletildiği aktarılan bildiride, şunlar kaydedildi:
"Ancak zaman zaman İstanbulluların yetkili olmayan yerlerden gerçekleştirdikleri İSKİ fatura ödemeleri mağduriyete sebep olabilmektedir. İSKİ, kurumsal web sitesi (www.iski.gov.tr) üzerinden, İSKİ cep uygulamaları, e-Devlet (www.turkiye.gov.tr), Alo 185, PTT, anlaşmalı bankalar ve İSKİ veznelerinden fatura tahsilatı yapmaktadır. Ayrıca, yetkili ödeme merkezleri üzerinden de ödeme işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Kurumumuzla ilişkisi olmayan, yetkisiz veya kötü niyetli kişilerce abonelerimiz zaman zaman mağdur edilebilmektedir."
Vatandaşların yetkili ödeme merkezlerini "https://www.iski.istanbul/web/tr-TR/musteri-hizmetleri/odeme-noktalari" internet adresinden veya faturalarının arkasındaki kısımdan öğrenebilecekleri belirtilen uyarıda, abonelerin mağdur olmamaları için fatura ödemelerinde bahsi geçen hususlara dikkat etmeleri gerektiğinin altı çizildi.
Son Dakika Yaşam Haberleri için aşağı kaydırın.