Bazı fotoğraflar o kadar aşırı kullanılmış ki, insanlar onlardan sadece bıkmıyorlar, aynı zamanda hemen hemen her reklamda onlara bakmaları isteniyor. işte o bıkılan fotolar.
Büyük mutlu aile
bu klişenin klasik aile fotoğrafı geleneğinden doğması muhtemeldir. bu yüzden bir dahaki sefere gördüğünüzde, sinir olmayın ve aile üyelerinizin sizi “kameraya bakmaya ve gülümsemeye nasıl teşvik edeceğini” hatırlayın!
neşeli yaşlılar
Bu stok fotoğraf klişesi en efsanevi görüntülerden biridir. yaşlılar her zaman gülüşlerini içeremedikleri için güçlü ve mutlu görünürler. bu, yaşlıların neşeli olamayacağı anlamına gelmez, bunun yerine tüm yaşlı nüfusu yansıtmaz. dürüst olmak gerekirse, 20'li ve 30'lu yıllardaki pek çok insan bile bu stok fotoğraflarında bu kadar mutlu değil.
kurgusal ağ iletişimi
Gerçek ağ genellikle insanlar öğle yemeği yerken, parti yaparken ya da kahve molası sırasında sohbet ederken olur. peki internet neden bu kurgusal konseptle doludur? muhtemelen birçoğu geniş konularla iletişim kurmak için kavramsal yolu seçtiği için.
bir salata ile yalnız gülen kadın
Stok fotoğrafçılık sitelerinde, görüntünün açıklaması bu kadının diyette olduğunu söylüyor. işte aklınıza gelen bir başka soru: onu ne kadar güldüren bu diyet nedir?
modern bir yaşam tarzı konseptiyle hiçbir ilgisi olmadığında neden reklamlarda bu tür bir resim görüyoruz? bu ortak klişeyi çöpe yerleştirin.
Kapüşonlu hacker
Bu görüntünün sorunu, çok özel bir klişe beslemesidir.bu klişenin, bazı filmlerde ve tv şovlarında bilgisayar korsanlarının temsilleri tarafından desteklenmesi muhtemeldir.
Mutlu kadın ve alışveriş
Kabul edelim ki, saatler süren alışveriş ve ağır çanta taşıdıktan sonra kadınların bu kadar neşeli görünmeleri pek olası değildir. sadece bir fincan kahve ve lezzetli bir şeyler içmek istiyorlar.
Bağıran patron
En baştan açıklığa kavuşturalım: patronların mutlaka çalışanlarına her zaman bağırmaları gerekmez.
bu stok görüntü, diğer kalıplara dayanarak oluşturulan eski bir klişedir. bazı patronlar cana yakın ve yardımsever oldukları ve neredeyse her zaman daha iyi iletişim becerilerine sahip oldukları için kesinlikle evrensel değildir.
bu tür bir imgeyi görmemiz gereken tek durum, meslektaşların iyi bir kahkaha atmak istedikleri zamandır.