Bağcılar-Kirazlı metro hattında yaşanan teknik arıza, yüzlerce vatandaşın mağdur olmasına neden oldu. Sabah saatlerinde meydana gelen arıza nedeniyle metro seferleri durduruldu, vatandaşlar yoğun şekilde mağduriyet yaşadı.
Metro seferlerinin durmasıyla birlikte, özellikle işe gitmek veya günlük aktivitelerini gerçekleştirmek için metroyu kullananlar alternatif ulaşım yöntemleri aramaya başladı. Durumu öğrenen bazı vatandaşlar, otobüs ve dolmuş gibi toplu taşıma araçlarına yöneldi, ancak bu araçlarda da yoğunluk yaşandı. Arızanın tam olarak ne zaman giderileceği konusunda bilgi verilmedi. Vatandaşlar, metroda sıkışık beklemek zorunda kaldı ve bu durum özellikle sosyal mesafe kurallarının devam ettiği pandemi döneminde endişe yarattı. Ayrıca, işe veya randevularına geç kalmamak için alternatif ulaşım yöntemlerini tercih etmek zorunda kalan vatandaşlar ek maliyetlerle karşı karşıya kaldı.
Sıkça yaşanan arızalar vatandaşı endişelendirdi
Bağcılar-Kirazlı metro hattının bu tür arızaları son dönemde sıkça yaşanıyor. Vatandaşlar, bu durumun sürekli tekrarlanmasından dolayı endişeli. Ulaşımın kentin en temel ihtiyaçlarından biri olduğunu belirten vatandaşlar, bu tür arızaların ve aksaklıkların daha profesyonel ve etkin bir şekilde çözülmesi gerektiğini ifade ediyor. Metro hattındaki arızanın giderilmesi için teknik ekiplerin çalışmaları devam ediyor. Yetkililer, arızanın en kısa sürede giderilmesi için ekiplerin yoğun çaba sarfettiğini belirtiyor. Ancak, arızanın giderilme süreci hakkında net bir bilgi verilmediği için vatandaşlar mağduriyetlerinin ne zaman son bulacağını merakla bekliyor.
Konuyla ilgili olarak, İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve İstanbul Ulaşım A.Ş. gibi kurumlar da konuyla ilgili resmi bir açıklama yapmadı. Vatandaşlar, yaşanan mağduriyetin giderilmesi ve benzer sorunların yaşanmaması için yetkililerin daha etkin önlemler almasını talep ediyor.