Bu hafta sonunda bütünleme sınavları gerçekleşecek olan İstanbul Üniversitesi Açık ve Uzaktan Eğitim Fakültesi’nin kayıt yenileme kılavuzu yayımlandı. Öğrenciler, derslerine devam etmek ve kayıtlı kalmak için kayıt yenileme işlemlerini gerçekleştirecekleri. İşte detaylar…
KAYIT YENİLEME TARİHLERİ
AUZEF tarafından yayımlanan kılavuza göre kayıt yenileme ne zaman sorusu şöyle cevaplanıyor:
Başlangıç: 14 Şubat 2022
Bitiş: 18 Şubat 2022
Ders Ekle – Sil Tarihleri: 28 Şubat - 04 Mart 2022
KAYIT YENİLEME ÜCRETLERİ
Lisans
- COĞRAFYA - 400 TL
- ÇOCUK GELİŞİMİ - 400 TL
- FELSEFE - 400 TL
- İKTİSAT - 400 TL
- İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - 400 TL
- İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ - 400 TL
- İŞLETME - 400 TL
- REKREASYON - 400 TL
- SOSYOLOJİ - 400 TL
- EGZERSİZ VE SPOR BİLİMLERİ - 400 TL
- TARİH - 400 TL
- ULUSLARARASI TİİCARET VE LOJİSTİK - 400 TL
- SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ - 400 TL
- SİYASET BİLİMİ VE ULUSLARARASI İLIŞKİLER - 400 TL
- YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ - 400 TL
Ön Lisans
- ADALET - 400 TL
- HUKUK BÜRO YÖNETİMİ VE SEKRETERLİĞİ - 400 TL
- KÜLTÜREL MİRAS VE TURİZM - 400 TL
- SAĞLIK KURUMLARI İŞLETMECİLİĞİ - 400 TL
- SİVİL HAVA ULAŞTIRMA İŞLETMECİLİĞİ YÖNETİMİ - 400 TL
- SOSYAL HİZMETLER - 400 TL
- TIBBİ DOKÜMANTASYON VE SEKRETERLİK - 400 TL
- YAŞLI BAKIMI - 400 TL
- ÇOCUK GELİŞİMİ - 400 TL
- İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ - 400 TL
- LABORANT VE VETERİNER SAĞLIK - 400 TL
- GRAFİK TASARIMI - 400 TL
- MARKA İLETİŞİMİ - 400 TL
KAYIT YENİLEME NASIL YAPILIR?
- AUZEF kayıt yenileme işlemi için referans numarası ile materyal, katkı, öğrenim ücreti ödemek gerekiyor.
- Ödeme yaptıktan sonra ders seçimi işlemleri üniversite fakültesi tarafından yapılacaktır. Ders eklemek ya da sildirmek için belirtilen tarihlerde AUZEF Çözüm Merkezine başvuru yapınız.
- Referans numarası almak için https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre ile otomasyon sistemine giriş yapılabilir.
- Giriş yaptıktan sonra Öğrenci Bilgi Sistemine tıklanarak sol menüde yer alan 'Harç Bilgileri' kısmından Referans numaranızı ve ödeme miktarınızı görebilirsiniz.
- Ödemeyi HalkBank Şube/ATM'lerinden veya AKSİS sistemi üzerinden online olarak yapabilirsiniz.
- Online ödeme işlemini gerçekleştirmek için aynı sayfada bulunan 'Ödeme Yap' butonunu tıklamak gerekiyor. Ekrana gelecek bölümde ilgili alanları doldurarak online ödeme işlemini gerçekleştirmek mümkün.
- Ders seçimi işlemlerinden sonra ‘’Kayıt Yenilemedi’’ olan statünüz, “Devamlı Öğrenci’’ olarak güncellenecektir. Devamlı öğrenci statüsüne gelen öğrenciler, derslerini ”AKSİS-Öğrenim Bilgileri- Ders Alma Listesi” sekmesinden kontrol etmelidir.