Geçtiğimiz günlerde bir kullanıcı Amazon UK sitesinden PlayStation 5 sipariş etmemiş ancak evine gelen kutudan 5 kiloluk pilavlık bulgur çıkmıştı. Olayı sosyal medyadan paylaşan kullanıcının fotoğrafındaki Türk markası, Türkiye’den kullanıcıların dikkatini çekmiş ve kendisine pilav tarigleri yollanmıştı.
AMAZON OLAYIN GERÇEKLİĞİNİ ARAŞTIRDI
Olayın gerçekliğini araştıran Amazon yetkilileri Sky News’e olayın doğru olduğunu ve kendilerinden kaynaklanan bir hatadan dolayı problemin ortaya çıktığını açıkladılar. Amazon İngiltere, “Hepimiz müşterilerimizi memnun etmek için çalışıyoruz ancak (PS5) siparişlerin bir kısmında bu mümkün olmadı.”
Kullanıcın başına gelen olaydan dolayı üzgün olduklarını dile getiren Amazon İngiltere, siparişlerinde sorun yaşayanların her zaman müşteri hizmetleri ekipleri ile iletişim kurabileceklerini söyledi.