Akbank, Hac Ömer Sabancı’nın da aralarında bulunduğu bir iş adamı grubu tarafından, bölgede bulunan pamuk üreticilerine kredi ve finansman sağlamak amacıyla,1948 yılının Ocak ayında hayata geçmiş bir bankadır.
Akbank’ın en çok ön plana çıktığı konu müşteri hizmetleri olarak gözümüze çarpıyor. Akbank müşteri hizmetlerini neden ararız bu konuda bir açıklama yapmak gerekiyor.
Akbank müşteri hizmetleri hakkında vereceğimiz ilk bilgi bu hizmetin 7 gün 24 saat açık olduğudur. Bankacılıkla ilgili herhangi bir konu üzerinde bir problemimiz olduğu durumda saat ve ya gün farketmeksizin Akbank müşteri hizmetlerini arayıp bu yönde işlem yapmamız mümkündür. Her yıl olduğu gibi bu yılda Akbank müşteri hizmetleri konusunda bir çok yenilik yapmıştır.
Akbank müşteri hizmetlerini hangi durumlarda arayacağınızla ilgili küçük bir örnek vermek gerekirse şunu söylememiz yanlış olmaz. Bir gece bankamatikten işlem yaptınız ve kartı bankamatikte unuttuğunuzu var sayalım. Acil olarak yapmanız gereken tek bir şey var Akbank müşteri hizmetlerini arayıp durumu bildirmek. Acil olarak unuttuğunuz kart müşteri hizmetlerinde durumu anlattığınız temsilci tarafından bloke edilir ve herhangi biri kartınızı kötü emelleri için kullanamaz.
Başka bir örnek vermek gerekirse ekstreniz geldi ve ay sonunda harcamalarınız biraz fazla çıktı ekstrenizde tüm detaylar bir bir yazıldığı halde hala ilgi çekici bir durumun olduğunu düşünüyorsanız Akbank müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
PEKİ AKBANK MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ NASIL ARANIR
Akbank müşteri hizmetlerini aramak için 444 2 525 numarasını kullanmanız gerekmektedir. Bu numarayı arayarak Akbank müşteri hizmetlerine kolayca bağlanabilrisiniz.