İSG'nin 'Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı' Projesi Ödül Kazandı

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Terminal İşletmecisi İSG, müşteri deneyimi ve memnuniyetlerinin ödüllendirildiği CX Awards 2019 ödülüne layık görüldü.

15.11.2019-12:03 - (Son Güncelleme: 15.11.2019-16:00)

İSG'den yapılan açıklamada, İSG, havalimanını kullanan yolcuların seyahatlerini daha hızlı ve kolay şekilde gerçekleştirebilmesi için planladığı ''Yolcusuna zaman kazandıran havalimanı'' projeleriyle "İyi Fikir" ödülünün sahibi oldu.

İSG Kalite ve Güvence Müdürü Şebnem Başsaka, ödüle ilişkin ''Sabiha Gökçen Havalimanı'nda amacımız yolcularımızın operasyonel işlemler için harcadıkları zamanı minimuma indirerek, kendi konforları için harcadıkları süreyi artırmak. Bu yüzden son bir yıldır arka arkaya teknolojik adımlar attık.'' Şeklinde konuştu.

Son Dakika Gündem Haberleri için aşağı kaydırınız.

YORUM YAZ..
Modal