Galatasaray Kulübü tarafından yapılan açıklamada spor ve finans araştırmaları şirketi Deportes Finanzas’ın dünya genelindeki futbol kulüplerini kapsayan araştırmasında Galatasaray, kazandığı 22. şampiyonluk kupasının ardından Instagram’da 77,8 milyon etkileşim alarak dijital mecrada olağanüstü bir rekor kırdı.
Listenin başında 103 milyon etkileşim ile İspanyol ekibi Barcelona bulunurken, son UEFA Şampiyonlar Ligi şampiyonu Liverpool 74,5 milyon ile üçüncü sırada kendisine yer bulabildi.
Galatasaray, 2018 yılında dört büyük sosyal medya platformu olan YouTube, Twitter, Instagram ve Facebook’ta, rakiplerini geride bırakarak Türkiye’nin sosyal medyada en çok etkileşim alan spor kulübü olmuştu.
Sarı-kırmızılı kulüp, 2013 yılında katıldığı Instagram’da sadece 6 yılda 6,8 milyon takipçi sayısı elde etti.
Son Dakika Spor Haberleri için aşağı kaydırın.