Ferrari Dünya'nın En Değerli Markası

1947, Maranello, İtalya'da Enzo Ferrari tarafından otomobil sektörüne giren Ferrari en günden bugüne kadar büyümeye ve gelişmeye devam ederek geldi.

25.01.2020-15:36 - (Son Güncelleme: 25.01.2020-15:33) Ferrari Dünya'nın En Değerli Markası


1947, Maranello, İtalya'da Enzo Ferrari tarafından otomobil sektörüne giren Ferrari en günden bugüne kadar büyümeye ve gelişmeye devam ederek geldi.

Tasarladığı otomobil modelleri ve lükslüğü ile her zaman dikkat çeken bir model oldu.
Brand Finance tarafından dünyanın önde gelen 500 markanın katılımıyla bağımsız şekilde yapılan değerlendirme sonucu Marka Gücü Endeksi'ni temel alarak Ferrari’ye 100 üzerinden 94,1 puan verdi.

McDonald’s, Coca-Cola, ve Disney gibi büyük markaları geride bırakan Ferrari ikinci kez dünyanın en değerli markası unvanını kazandı.

Brand Finance CEO'su David Haigh,

"Lüksün somutlaşmış örneği olan Ferrari dünya çapında takdir edilmeye ve arzulanmaya devam ediyor. Olağanüstü marka gücü de bunu yansıtıyor. Asla bir Ferrari modeline sahip olamayacak birçok tüketicinin markanın logosuyla süslenmiş bir çanta veya saat istemesi şaşırtıcı değil." dedi.

YORUM YAZ..

En Çok Okunanlar

Modal