Yeni tasarım özellikle Facebook’un mobil cihazlardaki versiyonu göz önünde bulundurularak tasarlandı. Web arayüzü üzerinde videolara, mağazaya, gruplara ve oyunlara hızla ulaşmanızı sağlayan bir gezinti çubuğu da yer alıyor.
Şirketin görüşüne göre yeni giriş sayfası, eskisinden daha hızlı yükleniyor ve sayfa geçişleri ise daha kısa sürüyor. Bu arada, Facebook logosunun etrafındaki mavi renk daha açık bir tonda tercih edildmiş.
Yeni masaüstü tasarımı, bir karanlık mod seçeneğini de içerisinde barındırıyor. Düşük aydınlatmalı ortamlarda göz yorgunluğunu azaltmayı amaçlayan bu sürüme menü üzerinden karanlık mod üzerine tıklanarak seçilebiliyor.
Bunun yanında yeni sayfa, grup, etkinlik, reklam ve fazlasını oluşturmak için üstteki gezinti çubuğunda, isminizin yanındaki “+” simgesine tıklayabiliyorsunuz.
Eski tasarımdan yeni tasarıma geçmek istiyorsanız açılır menüye tıklayıp, “Yeni Facebook'a geç” seçeneğini seçebilirsiniz.