Kaliforniya Üniversitesi Öğretim Üyesi Steele: "Kültür Şirketlerin Ürünlerini Şekillendiriyor"

İstanbul Aydın Üniversitesi tarafından online olarak düzenlenen seminerde konuşan University of California akademisyenlerinden Richard A. Steele: “Kültür, şirketlerin ürünlerini şekillendiriyor” dedi.

29.04.2019-20:16 - (Son Güncelleme: 29.04.2019-20:11)

İstanbul Aydın Üniversitesi tarafından online olarak düzenlenen "Yeni Dünyada Uluslararası İşletmecilik" başlıklı seminerde University of California’dan Richard A. Steele öğrencilerle bir araya geldi.

“DEĞİŞKENLER DOĞRU ANALİZ EDİLMELİ”

Bir pazarda kontrol edilebilen ve edilmeyen alanların değişkenlerinden bahseden Prof. Steele, her girilen yeni pazarda bu değişkenlerin doğru analiz edilmesi ve anlaşılmasının işleri olumlu etkilediğini ifade etti. Steele, tüm bu konuların pazarı oluşturan bireylerin kültürel değerleriyle yakından ilişkili olduğuna belirterek, “Kültürün şekillendirdiği pazarların, şirketlerin ürünlerini nasıl şekillendirildiğine bakarsak Uber'in başarılı Avrupa operasyonlarına rağmen Çin Halk Cumhuriyeti’ndeki operasyon başarısızlıkla sonuçlandı. Bunun sebebi bahsetmiş olduğum gibi, kültürlerin pazara olan etkisidir” diye konuştu.

ONLİNE SEMİNER ARACILIĞIYLA ANLATTI

Uluslararası İşletmecilik konusunda öğrencilere dünyadan örnekler de veren Steele, yeni çağda uluslararası pazarlarda iş yapmanın zorluklarını ve globalleşen pazarların karakteristik özelliklerini işletme ve iktisat öğrencilerine online seminer aracılığıyla anlattı.

Son Dakika Eğitim Haberleri için aşağıya kaydırın.


YORUM YAZ..
Modal