Antalya’da Rezalet Olay! Rezervasyon Yaptıkları Otel Yönetimini Değiştirince Mağdur Olan Vatandaşlar Havuzu Bastı

Antalya'nın Manavgat ilçesinde akılalmaz olay yaşandı. 5 yıldızlı otelde daha önceden rezervasyon ve ödemeyi yapan vatandaşlar otelin ismini ve yönetimini değiştirmesiyle mağdur oldu.

24.07.2021-15:21 - (Son Güncelleme: 24.07.2021-15:21) Antalya’da Rezalet Olay! Rezervasyon Yaptıkları Otel Yönetimini Değiştirince Mağdur Olan Vatandaşlar Havuzu Bastı

Türkiye'nin birçok şehrinden Antalya’ya gelen tatilciler, bayram tatilini geçirmek adına Manavgat'ın Evrenseki Mahallesi'ndeki beş yıldızlı otele rezervasyon yaptırdı ve ziyaretçilerin birçoğu ödemesini peşin bir şekilde yaptı. 9 günlük bayram tatilinin belirtilmesi ile tatil yapmak üzere otele gelen onlarca tatilci, otelin bir süre önce isminin ve yönetiminin değiştiğini öğrenince şok oldu. Otel yönetimi ile görüşen tatilciler, kayıtları olmadığı için odalarına yerleşemedi. Otelin girişinde çocukları ile mağdur olan yaklaşık 50'nin üzerinde aile, parasını ödedikleri otelde tatil yapamayınca jandarma noktasına giderek şikayetçi oldu. Otele alınmayan yaklaşık 50 kişi, otele girerek yetkilere seslendi. Lobide görevliler ile meydana gelen tartışmanın ardından zaman zaman gerginlik oluştuğu tespit edildi. 

‘SADECE PARAMIZI İSTİYORUZ’ 

Mağdur müşterilerden bazıları, bu duruma tepkisini göstererek ‘Benim paramı vereceksin ben buradan öyle gideceğim. Ya paramı vereceksiniz ya da buradan gitmem. Sizden oda falan istemiyoruz. Sadece paramızı istiyoruz” diyerek tepki gösterdi. Müşteriler daha sonra otelin bahçe kısmında bulunan havuza baskın yaparak, çocuklarını havuzda eğlendirdi. O anları cep telefonları ile görüntüleyen vatandaşlar, “Evet, havuza baskın yaptık arkadaşlar. Herkes çocuklarını katıyor. Birazdan da yetişkinler girecek. Madem bir çözüm yolu yok, birazdan da yemeğimizi yiyeceğiz’ dedi. 

‘12 TEMMUZ'A KADAR BİR SORUN YOKTU’ 

Söz konusu otelin biletlerini vatandaşlara satan acente sahibi Murat Işıklar ise 12 temmuz tarihine kadar herhangi bir sorunun olmadığını dile getirerek ‘Bu otelin tek yetkili acentesi benim. Geçen yıl da satışı bendeydi. Ağustos ayında yeni kontrat yeniledim. Gerekli evrakları verdim. Satışlara 2020 Aralık ayında yine başladım. Bu süreçte bir sorunumuz olmadı. Ciddi de bir alacağım var otelden. Bu otel ortak işletmeydi. Bahsi geçen ortaklardan birisi geldi, her ihtimale karşı isim değiştireceğini, öyle bir düşüncelerinin olduğunu söylediler. Biz de her ihtimale karşı yasal yollardan mevcut sözleşmemizin onları da bağlayacağı yönünde tebligatımızı yaptık. Biz bu arada bir sorun yaşamadık. Yazışmalarımız var. 4 Haziran eski isim ve yeni isim olarak satılan biletleri talep ettiler. Yolcularımın bazıları otelde konakladılar, sorun yoktu. 12 Temmuz’a kadar bir sorun yoktu. 13 Temmuz’da bana Kültür ve Turizm Bakanlığı İlçe Müdürlüğünden bir telefon geldi. Yolcuların alınmadığını söyleyip savunma istediler’ şeklinde konuştu. 

‘OFİSLERİMİ KAPATMAK ZORUNDA KALDIM’ 

Tüm bu yaşananların ardından gerekli işlemleri başlattıklarını belirten Işıklar, ofislerini kapatma mecburiyetinde kaldığını belirterek ‘İnternet sitelerinden benimle bir ilişkilerinin olmadığını duyurmuşlar. Her yere başvurumuzu yaptık. Bin 300 oda satışım var. Her birinin yanında 2 çocuk olsa 2 bin 600 kişi eder. Ben yolcumdan kaçmıyorum. En çok üzüldüğümüz nokta çocuklar oldu. Bu çocukların gözyaşları var. Bunlar mağdur oldu. 30 Haziran’da ben bu otele satılan tüm yolcuların isimlerini bildirdim. Bunların hepsinin kaydı bende var. Yeni isim olarak da gönderdim, eski ismi ile de gönderdim. Tüm belgeleri savcılığa teslim ettim. Ofislerimi kapatmak zorunda kaldım. Ben de mağdur oldum’ ifadelerini kullandı.

YORUM YAZ..
Modal