Anadolu Ajansı, yeni markası AA Kitap ile yeniden yapılandırdığı yayın anlayışıyla karşımıza çıkıyor.
AA Kitap, Türkiye’nin siyasi, sosyal, kültürel ve ekonomik tarihine ışık tutmayı amaçlıyor. Bu çerçevede, markanın Yayın Yönetmeni Hayri Çetinkuş, AA Kitap yayınları ile çağdaş edebiyatı ve tarihi bağlamları iç içe geçirerek okuyuculara sunmayı hedeflediklerini belirtiyor.
13 farklı dilde haber yayını gerçekleştiren Anadolu Ajansı, 100 ülkedeki temsilci ağı ile dünya genelinde güçlü bir iletişim kuruyor. Bu kapsamda, AA Kitap’ın yayınlarıyla uluslararası düzeyde daha fazla dönemeç alması bekleniyor.
13 farklı dilde haber yayınıyla ve 100 ülkede temsilci ağıyla global bir haber ajansı olan Anadolu Ajansı (AA), deneyim ve vizyonunu "AA Kitap" markası altında yayıncılıkla birleştirdi. "AA Kitap" çatısı altında yayınlanan eserler arasında "101 Soruda Kudüs", "Film ve Fenomenoloji", "Kitle İletişim Kuramları","Yeni Medyanın Dili", "Medya Çalışmalarına Giriş", "Tanık- The Witness", "Kanıt-The Evidence" '100 Yıl Özel Serisi'nden '1923' ve "Muhabir" kitabı yer alıyor.