07.05.2022-01:22 (Son Güncelleme:07.05.2022-01:22)

Yurtiçi Kargo iletişim bilgileri ve müşteri hizmetleri: Yurtiçi Kargo müşteri temsilcisine telefondan direk bağlanma

Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. tarafından hizmete sunulmuş olan, tüm kargo hizmetlerinin dahilinde olan, sorunlarınızı veya şikayetlerinizi iletmek, görüşlerinizi paylaşmak amacıyla iletişim kanallarını kullanabilirsiniz. Yurtiçi Kargo iletişim sayfasında yer alan tüm online ve standart iletişim yöntemleri en kısa sürede yanıt almanızı sağlamış olacaktır. Gün içerisinde istediğiniz saat diliminde bu hizmetlerden yararlana bilmektesiniz. Peki, Yurtiçi Kargo iletişim bilgileri nelerdir? İşte merak edilen konunun detayları sayfamızda paylaşılmıştır.

Yurtiçi Kargo Servisi A.Ş. tarafından hizmete sunulmuş olan, tüm kargo hizmetlerinin dahilinde olan, sorunlarınızı veya şikayetlerinizi iletmek, görüşlerinizi paylaşmak amacıyla iletişim kanallarını kullanabilirsiniz. Yurtiçi Kargo iletişim sayfasında yer alan tüm online ve standart iletişim yöntemleri en kısa sürede yanıt almanızı sağlamış olacaktır. Gün içerisinde istediğiniz saat diliminde bu hizmetlerden yararlana bilmektesiniz. 


Yurtiçi Kargo iletişim bilgileri nelerdir?

Türkiye'nin neredeyse her ilinde yer almakta olan, Yurtiçi Kargo ağı müşterilerinin en ufak sorunlarını yada memnuniyetlerini dikkate almaya özen göstermektedir. Bunun içinde iletişim kanalları oluşturulmuştur. Vatandaşlarımız en ufak sorunlarını, sıkıntılarını bu kanallar yolu ile istediği zaman diliminde hallede bilmektedir. Bilmeyenler için bu iletişim hakkında bilgileri hazırlamış bulunmaktayız. 

Yurtiçi kargo müşteri iletişim formundan nasıl yararlanabilirsiniz?

Yurtiçi Kargo firmasına yönelik bir şikayet veya öneride bulunulmak istendiği takdirde, iletişim formundan yararlanabilirsiniz. Güncel iletişim formunda yer almış olan, ‘’Bilgi İsteği’’, ‘’Öneri’’, ‘’Şikayet’’ ve ‘’Teşekkür’’ seçeneklerinden hangisini işaretleyip gönderebilirsiniz. İletişim adresinizi ve kişisel bilgilerinizi yazarak, yaşamış olduğunuz sorunları mesaj yoluyla, talep türüne göre online işlemlerinden faydalanabilirsiniz.


Yurtiçi kargo müşteri hizmetleri telefon numaraları nelerdir?

Çalışma saatleri içerisinde, yurtiçi kargosuna ait olan çağrı merkezi üzerinden dilediğiniz yardımı talep edebilirsiniz. Müşteri hizmetlerine bağlanarak, ister evinize kurye talebinde bulunabilir, isterseniz de kargonuzu sorgulayabilirsiniz. Yada müşteri temsilcisine bağlanma talep ederek, herhangi bir sıkıntınız bulunuyorsa yanıt bulmak için konuşabilirsiniz.

Müşteri hizmeti numarasına ulaşmak için , 444 99 99 numarayı arayabilirsiniz.

Kargo telefon numarası ise, 0 212 365 23 65 şeklindedir.

Kargo faks numarası; 0 212 365 24 79 olarak geçmektedir.


Yurtiçi kargo müşteri hizmetlerine nasıl bağlanılabilir?

Yurtiçi çağrı merkezinden faydalanmak isteyen vatandaşlarımız, pazar günleri haricinde, diğer tüm günlerde saat 08:00 ile 20:00 arasında müşteri temsilcileriyle görüşmelerde bulunabilirsiniz. İletişimde bulunduğunuz temsilcilere, kargo detaylarını yada teslimat hakkında konuların bilgisini alabilirsiniz. Ayrıca sistem üzerine giriş yaptığınız zaman yurtiçi gönderim sayfasından sipariş kodunuz ile birlikte kargo takibinizi İnternet üzerinden takip edebilirsiniz. Gönderi kodunuz ile gönderi takibinizi sorgulatarak, tüm detaylarına ulaşabilirsiniz.

Eğer kargo firmasıyla şikayet için ulaşmal istiyorsanız, 444 99 99 numarayı arayarak müşteri hizmetlerine bağlanarak şikayetlerinizi dile getirebilirsiniz. Ayrıca, Yurtiçi sayfasının şikayet formunda yer almış olan,  ‘’Teslimat Şikayetleri’’, ‘’Adrese Alım Şikayeti’’ ve ‘’Diğer’’ başlarıyla bildirimizi oluşturarak, çağrı merkezlerine ulaşım sağlayabilirsiniz.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr