Reyting Sonuçları Nedir?
15 Nisan reyting sonuçları açıklandı. Peki, reyting sonuçları nedir? TV'de en çok ne izlendi?
Koronavirüs pandemi süreci içerisinde evlerde daha çok kalınan bu dönemlerde Türkiye'nin 15 Nisan 2021 gününde televizyonlarda en çok ne izlediği belli oldu.
15 Nisan 2021 tarihinde ekranlarda en çok izlenenler arasında birbirinden kaliteli içerikler bulunmakta. Bu yarışma içerisinde Alev Alev, Babam Çok Değişti, Bir Zamanlar Çukurova, Sol Yanım ve Mucize Doktor çok zorlu bir mücadele içerisine girdi. Reytinglerde Total, AB ve 20+ABC1 olarak ölçüm işlemi yapılıyor. İşte 15 Nisan Perşembe günü reyting sonuçları...
15 NİSAN REYTİNG SONUÇLARI AÇIKLANDI
15 Nisan tarihinde ekranlarda yayınlanan programların reyting sonuçları açıklandı.
Total'de 1. sırada ATV'nin ekranlarında büyük bir ilgiyle izlenen 'Bir Zamanlar Çukurova', 2. sırada yine ATV'de izleyicileriyle buluşan 'Esra Erol'da' isimli program, 3. sırada ise Kanal D'nin sevilen yapımı 'Camdaki Kız' isimli dizisi yer aldı.
Total'de 1. sırada ATV ekranlarında izleyicileriyle buluşan 'Bir Zamanlar Çukurova', 2. sırada ATV ekranlarında izleyicileriyle buluşan 'Esra Erol'da' isimli program, 3. sırada ise Kanal D ekranlarında yer bulan sevilen dizi 'Camdaki Kız' isimli yapım yer buldu.
AB'de ise 1. sırayı ele geçiren 'Camdaki Kız' isimli yapım, 2. sırada sevilen dizi 'Bir Zamanlar Çukurova', 3. sırada ise TRT1'in çok izlenen dizilerinden birisi olan 'Bir Zamanlar Kıbrıs' isimli yapım yer aldı.
TOTAL REYTİNG SONUÇLARI
1- Bir Zamanlar Çukurova
2- Esra Erol'da
3- Camdaki Kız
4- Bir Zamanlar Çukurova (Özet)
5- Hava Durumu
AB REYTİNG SONUÇLARI
1- Camdaki Kız
2- Bir Zamanlar Çukurova
3- Bir Zamanlar Kıbrıs
4- Selçuk Tepeli İle Fox Ana Haber
5- Mucize Doktor
REYTİNG NE ANLAMA GELİR?
Televizyon dünyası içerisinde temel belirleyici Rating (Reyting) izleyici oranı olarak isimlendirilir. Ortalama izlenme oranı olarak adlandırılan reyting, bir program diliminde veya zaman dilimi içerisinde her dakikaya düşen ortalama izleyici yüzdesini gösterir. İzlenme Payı, bir kanalın belli bir zaman diliminde toplam izleyiciden almış olduğu payı belirtir.
Türkiye'de reyting ölçümü, Avrupa'da birçok ülkede bu türden veriler üreten AGB Nielsen tarafından 1989 yılında başlatılmıştır. Günümüzde ise reyting ölçümlerini TNS gerçekleştirmekte.