10.08.2020-09:48 (Son Güncelleme:10.08.2020-13:21)

Plajları Dolduran Kalabalık Şikayetçi!

Tüm dünyanın bir numaralı gündemi olan yeni tip koronavirüs (Covid-19) salgını tatil alışkanlıklarının da değişmesine neden oldu. Sosyal mesafe, maske kullanımı ve yeni hijyen kurallarının hayatımıza girmesi özellikle plajlarda şikayetlere neden oldu.

Sağlık sektöründen sonra turizm sektörü de koronavirüsten çok fazla etkilendi. Mart ayında Türkiye’de de koronavirüs görülmesi üzerine gerekli tedbirler alınarak karantina süreci başladı. Vaka sayılarının azalmasıyla birlikte normalleşme süreci başladı ve vatandaşlar sosyal mesafe ile hijyen kuralları çerçevesinde tatil planlarını oluşturdu. Ancak, plajlarda her geçen gün plajlardan şikayetler yükseliyor. En çok şikayet edilen konuların başında şezlong ve duş yetersizliğinden dolayı yaşanan yoğunluk, sıra bekleme ve hijyen sıkıntısı geliyor. Bunu plajlara giriş, şezlong, şemsiye, yiyecek, içecek (özellikle su),otopark ücretlerinin yüksek olması takip etmekte.

PERSONELLER HİJYEN KURALLARINA UYMUYOR

Plajlarla ilgili en çok şikayet edilen konular arasında çalışanların hijyen kurallarını hiçe sayması, salgın nedeniyle personel sayının azlığı ve bu nedenle hizmetin yetersiz kalması da yer alıyor. Vatandaşların şikayetçi olduğu diğer konular ise güvenliğin az olması, can kurtaran hizmetinin olmaması veya yetersiz kalması, havuzların hijyen kurallarına uymaması, mikrop kapma olasılığının yüksek olması, düzenlenen aktivitelerde ya da gece düzenlenen etkinliklerde çocuklardan sorumlu olan kişilerin ilgisiz olması, acil sağlık hizmetinin olmaması veya yetersiz kalması şeklindedir.

Haber365
bilgi@haber365.com.tr