Parası Olmayınca Kendi Yüzüğünü Kendi Yaptı!
Evleneceği kıza orijinal alyans yapmak için 18 ay boyunca uğraştı sonunda bu yolu buldu.
Parası olmayınca kendi yüzüğünü kendi yaptı!
Evleneceği kıza orijinal alyans yapmak için 18 ay boyunca uğraştı sonunda bu yolu buldu.
Evlilik teklifi için yüzüğünü kendi yaptı... işte kare kare o anlar...
Evleneceği kıza orijinal alyans yapmak için 18 ay boyunca uğraştı maddi zorluklar yaşayınca biraz araştırdı ve mükemmel bir yol buldu.
İşte o çalışmanın karşılığında muhteşem bir başarı hikayesi.
Evlilik alyansı son aşaması ve sonuç. sonuçta muhteşem bir hediyelik yüzük ortaya çıkıyor.
Kutusunda hazır evlilik yüzüğü tamamlandı.
Tebrik eder başarısını bizimle paylaştığı için teşekkür ederiz.
Tektaş pırlanta yüzüğün hikayesi
Pırlanta tektaş yüzüklerin nişan yüzüğü olarak kullanımı son zamanlarda yaygınlaştı. 1400’lerin sonlarından beri pırlantalar düğünlerde kullanılıyorduysa da, pırlanta nişan yüzükleri daha çok aristokratlar ve kraliyet ailesi içindi.
Şimdiki zamanlarda nişan yüzüğü olarak pırlanta tektaş yüzükler çok popüler hale geldi. bunu, de beers’in pırlanta işini canlandırmak için çaba göstermesine de bağlayabiliriz.
De beers şirketi 20. yüzyılın ikinci yarısı boyunca geniş kapsamlı bir pazarlama kampanyası yaptı. pırlanta müşterilerinin de beers isminden çok pırlantanın kendisine odaklanması da bu kampanya dahilindeydi.
De beers pazarlama kampanyasının diğer önemli bir parçası da pırlantayı, aşkı ifade etmenin doruk noktası olarak tanımlaması ve bunun şeklini de tektaş yüzük olarak insanlara sunmasıydı.
Yine pazarlama kampanyasının bir parçası olarak n.w. ayer & son reklamcılık firması “pırlanta ebedidir. (a diamond is forever)” sloganıyla çıkageldi.
Onyıllar sonra bile bu ifade hala de beers’in ayırıcı özelliği olmaya devam ediyor. de beers pazarlama kampanyası tarihteki en başarılı pazarlama kampanyalarından biri olmuştur.
De beers’in çözmesi gereken problemlerden biri de bir tektaş yüzük için ne kadar harcanağını müşterilere nasıl söyleyeceğiydi. pazarlamanın ortaklarından biri müthiş bir fikir sundu, “bir tektaş pırlanta yüzük alan bir adam, üç aylık maaşını bu alıma harcamalı.”
Pazarlanacak konsept özetle buydu. bu iki yüksek başarılı pazarlama ölçütü, amerika’daki pırlanta piyasasını mahmuzlamaya yetti, hatta tektaş yüzükler hakkında yerleşik bir geleneği olmayan yerlerde dahi piyasanın gelişmesine yardımcı oldu.
Kendisi için özel olan birine tektaş yüzük almakla ilgilenen birçok kişi için, pırlantanın arka planındaki sembolizmi anlaması önemlidir. pırlanta gerçekten sonsuza dek dayanabilir ve nişanlınıza bir pırlanta tektaş verdiğinizde, bu, ilişkinizin ve aşkınızın sonsuza kadar sürmesi gerektiğini anlatır.