Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü nedir, mezunları ne iş yapar? 2022 YKS Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü taban puanı kaç?
Haziran ayında düzenlenen YKS sınavı sonuçları bugün açıklandı. Sonuçların açıklanmasıyla birlikte tercih heyecanı yaşayan milyonlarca öğrenci, hayalini kurduğu bölümün taban puanlarını araştırmaya başladı. Öğrenciler tarafından merak edilen bölümlerden biri de Halkla İlişkiler ve Reklamcılık oldu. Peki, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü nedir, mezunları ne iş yapar? Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü taban puanları ne kadar? İşte detaylar...
Adayların heyecanla beklediği 2022 YKS sonuçları ÖSYM resmi internet adresi üzerinden yayımlandı. 18 ve 19 Haziran tarihlerinde yapılan sınavın sonuçlarına adaylar ÖSYM'nin resmi internet adresinden ulaşabilecek.
YKS sonuçları açıklandı!
ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Halis Aygün, 18 ve 19 Haziran tarihlerinde düzenlenen YKS sınav sonuçlarının açıklandığı bilgisini paylaştı.
Aygün, sosyal medyadan yaptığı paylaşımda, "18-19 Haziran 2022 tarihlerinde üç oturumda gerçekleştirdiğimiz Yükseköğretim Kurumları Sınavı (2022-YKS) sonuçlarını https://sonuc.osym.gov.tr internet sayfamızdan açıkladık. Sonuçların tüm adaylarımıza ve ailelerine hayırlı olmasını dilerim" ifadelerini kullandı.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü nedir, eğitimi kaç yıldır?
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, şirket, kurum, kuruluş, organizasyon veya bireyler adına marka algısı oluşturmak amacıyla iletişim araçlarının verimli şekilde kullanımını öğretmeyi hedefleyen akademik disiplindir.
Sözel puandan alım yapan bölümün eğitim süresi 4 yıldır.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümünün dersleri nelerdir?
Bu bölümde verilen dersler şunlardır:
- Pazarlama Yönetimi,
- Yeni İletişim Teknolojileri,
- Stratejik İletişim,
- Marka Yönetimi,
- Bütünleşik Pazarlama İletişimi,
- Kurumsal İletişim,
- İkna Edici İletişim,
- Halkla İlişkiler Uygulamaları ve Örnek Olaylar,
- Kamusal Halkla İlişkiler,
- Kurum İçi Halkla İlişkiler,
- Lobicilik ve Halkla İlişkiler,
- Kamu Diplomasisi ve Uluslararası Halkla İlişkiler,
- Halkla İlişkiler Kampanya Analizleri
- Sürdürülebilirlik ve Halkla İlişkiler,
- Kurumsal Kimlik ve İmaj Yönetimi,
- Reklamcılıkta Yaratıcılık ve Yazarlık.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü taban puanları kaç?
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü taban puanları YÖK Atlas sisteminde yayımlandı. YÖK Atlas resmi internet sitesi üzerinden bölümün taban puanlarına dair detayları öğrenebilirsiniz.