Son dönmelerde gündeme gelen Facebook ve Instagram gibi sosyal medya platformlarının genç kullanıcılar üzerindeki olumsuz etkisi tartışma konusu olmuştu. Durumun farkında olan Facebook, reklamlarda gençlerin hedeflenmesini sağlayan bilgilerin paylaşımı ile ilgili değişiklikler yaptığını duyurdu.
DEĞİŞİKLİKLER INSTAGRAM İÇİNDE GEÇERLİ OLACAK
Yeni değişiklikle birlikte, reklam verenler yaş, cinsiyet ve konum gibi geniş demografik bilgileri kullanarak gençleri hedeflemeye devam edebilecek. Söz konusu değişiklikler, Instagram uygulaması için de geçerli olacak.
AYRINTILI VERİLER KULLANILMAYACAK
Alınan karara göre yapılacak olan yeni düzenlemede, üçüncü taraf web siteleri ve uygulamalardan alınan bilgiler de dahil olmak üzere daha ayrıntılı verilerin kullanılmasının önüne geçilecek.
INSTAGRAM GENÇLEREE YÖNELİK YENİ ADIMLAR ATMAYA BAŞLADI
Instagram ayrıca, platformunda gençleri daha az görünür kılmak için çeşitli değişiklikler de yapıyor. >Uygulama, 16 yaşından küçük gençler için yeni hesapları gizli hale getirmeye başlayacak. Ayrıca, şüpheli olarak işaretlenen yetişkin hesapların gençleri takip etmesi veya gönderilerine yorum yapması da engellenecek. Bu yetişkinler, ayrıca uygulama içi önerilerde gençlerin içeriğini de göremeyecek.