10.10.2024-15:12 (Son Güncelleme:10.10.2024-15:12)

Antalya'da Acil Servis Sorunlarına Hızlı Çözüm Planları

Antalya İl Sağlık Müdürü, acil servislerde bekleyen hastalar için hızlı çözümler geliştireceğini açıkladı.

Antalya İl Sağlık Müdürü'nden Acil Servis Açıklamaları

Antalya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Behzat Özkan, yerel ve ulusal basın mensupları ile gerçekleştirdiği buluşmada, acil servislerde bekleyen hastalar için yapılan çalışmalar hakkında bilgi verdi.

Yatak ve Sevk Bekleme Süreleri Kontrol Edilecek

Özkan, göreve başladıktan sonra Antalya’daki sağlık hizmetlerine erişimi değerlendirmek amacıyla toplantılar düzenlediğini belirtti. Her sabah kentteki tüm hastanelerin acil servislerinde bekleyen hasta sayılarını ve bekleme sürelerini kontrol ettiğini vurguladı.

“Acil serviste uzun süre bekleyen varsa, o ismi ilgili başhekime iletiyorum. Bu sizin veya benim annem olabilir. Bekleme süreleri için makul standartlar gerekiyor. Çözüm bulmak zorundayız.” dedi.

Özel Hastanelerle İşbirliği Vurgusu

Özkan, özel hastanelerin Sağlık Bakanlığı’na bağlı olduklarını hatırlatarak, “Onların başhekimleriyle de toplantılar yapmayı planlıyorum. Sağlık hizmetleri bir bütünün parçasıdır.” sözlerini kullandı.

Şehir Hastanesi ve Personel İhtiyacı

Acilde yaşanan beklemelerin sebeplerini ele alan Özkan, şehir hastanesinin 900 yatağa ve 389 personele sahip olduğunu, mevcut olan 600 yatağın değerlendirilmesi gerektiğini belirtti. “Başka bir hastane yapmaya gerek yok.” dedi.

Yatırım sürecinde adım adım ilerleyeceklerini vurgulayan Özkan, hastane yerleşkesinin düzenlenmesi ve sağlık hizmetlerinin şeffaf bir anlayışla sunulması gerektiğini sözlerine ekledi.

Antalya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Behzat Özkan, İl Sağlık Müdürlüğü'nde düzenlenen toplantıda açıklamalarda bulundu.

DNC Medya
bilgi@haber365.com.tr